עצת הרבלייף: מסייעים לגוף להיפטר מן השומן הבטני

אנו מניחים שמעתם במהלך חייכם לא מעט על פתרונות שונים להורדת השומן בבטן, שנחשב בדרך כלל לאזור הבעייתי ביותר (מבחינה אסתטית) בגוף. לכן, המאמר הבא אולי לא יחדש לכם רבות, אך אנו מקווים שיצליח לספק לכם עצות מועילות ושימושיות ובעיקר, שיצליח לעשות סדר בחלק מן העצות ששמעתם בעבר.

 

הורידו מתח ואכלו נכון

איננו באים לפגוע באף אחד ואנו יודעים שיש אנשים עם חילוף חומרים שבפועל, גורם להם להפיק יותר שומן מהמזון. עם זאת, עדיין הכללים הבסיסיים עדיין תקפים כלומר, שומן בטני הוא לרוב תוצאה של אכילה לא נכונה ולכן מומלץ להשקיע זמן בהורדת מתח שידוע כבעל נטייה לגרום לנו לאכול "שטויות", לרבות מזון עתיר בשומן.

דרך נפלאה להורדת מתח היא נשימות עמוקות באמצע היום. נסו לתזמן אותן לזמן בו אתם בדרך כלל הכי עייפים או לחוצים. האמינו לנו, מדובר בעצה מועילה באופן כללי וגם כזו התומכת בשינוי אורחות חיים והרגלי תזונה.

 

המומחים של הרבלייף ממליצים לשמור על תזונה בריא תוך מחשבה על כל מה שנכנס לגופנו. מוצרי חברת הרבלייף מציעים פתרונות רבים לקהל גדול הרוצה לשפר את אורח החיים שלו, להיות במשקל תקין, תזונה מאוזנת וסגנון חיים פעיל ובריא.

 

ללכת נכון

עוד לפני העצות שנועדו לסייע לכם להיפטר מן השומן ממש, חשוב להכיר דרכים שיסייעו לכם להיפטר מהרגלים רעים שפשוט גורמים לגוף שלכם להיראות רופס יותר, ובעיקר לבטן. הדבר החשוב ביותר שאנו מתכוונים אליו הוא הליכה, עמידה וישיבה לא ישרה, עם כתפיים שמוטות. הליכה, עמידה וישיבה כזו לא רק שאינן תורמות לבריאות הגב, אלא גם מקנות לבטן מראה רופס יותר שכל אחד, לא משנה איזו צורת גוף יש לו, רוצה וודאי להימנע ממנה. בנוסף, הליכה ישרה תסייע לגוף שלכם להיראות יותר פרופורציונאלי ובתרגילי מתיחות, שונים או נשימות וכד', תתמוך גם בפעילות הגופנית.

השאיפה לנהל אורח חיים יעיל ונכון לבריאות שלנו ולבריאות גופנו, נתפשת לרוב כשאיפה למימוש פנטזיה או חלום שקשה להגיע אליו. מומחי הרבלייף מסבירים כי דפוסי התנהגות מקדמי בריאות, הם בפירוש לא עניין של שחור או לבן. כולנו יכולים לשלב אלמנטים חיוביים בחיי היומיום שלנו, גם אם אין באפשרותנו להקדיש את כול מרצנו ותשוקתנו לנושא ולהקריב כל קורבן שהוא על מזבח הבריאות.

 

בראש ובראשונה: פעילות גופנית, גם בזמן מנוחה

ראשית, חשוב להבין שקשה מאוד למצוא פעילות גופנית שעובדת על שריפת השומן בבטן בלבד, ללא שאר החלקים בגוף ובייחוד כאשר הגוף של כל אחד מאתנו עובד שונה ומחלק שונה את השומן. אולם, פעילות גופנית הינה ללא ספק הדרך היעילה ביותר לשפר את היציבות של הגוף, שריפת שומן באופן כללי ועבודה פסיכולוגית שבמהלכה נלמד כיצד לשפר את סדרי העדיפויות שלנו. לכן, בעזרת פעילות גופנית נוכל לשפר את מראנו הכללי, להיפטר כמובן מהשומן ובעיקר, הפעילות תסייע לנו לשמור על אורח חיים בריא.

 

אגב, ניתן לחזק את שרירי הבטן גם במהלך הישיבה, כגון התאמנות על נשימות נכונות, כיווצים של הבטן ועוד. אם יוצא לכם להיות לבד בחלק מן השעות של היום, אתם מוזמנים אפילו לבצע תרגילי מתיחות שונים בעזרת הכיסא של העבודה. פעולות כאלה אולי לא יבנו לכם את השריר במהירות, או ישרפו לכם הרבה שומן בבת אחת, אבל הם בהחלט יסייעו לגוף שלכם לבנות מחדש את יכולת השרירים הבסיסית ובכלל, יתמכו בשינוי החיובי שהתחלתם בחייכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות