פרגולות – הפתרון לשגרה נוחה בכל עונה

פרגולה מעץ

מזג האוויר משפיע על חיינו בדרכים רבות. יש לו השלכות על מצב הרוח שלנו, על התזונה וגם על הפעילויות שלנו, בעיקר אלה שאנחנו צריכים לעשות מחוץ לבית. עם זאת, גם פעולות בתוך הבית כמו תליית כביסה למשל או בקרבת הבית כמו שהייה בחצר או במרפסת לכל צורך שלא יהיה – יכול להיות מושפע ממזג האוויר. תסכימו איתי שיותר קל ונעים לתלות כביסה בקיץ ולא צריך לחשוש מזה שהיא עלולה להירטב שוב בגשם, אך בקיץ יותר בעייתי למצוא חנייה מוצלת לרכב שלכם בקרבת הבית. למזלנו, יש פתרונות פשוטים למדי כמעט לכל המצבים הפחות נעימים שעלולות להביא עימן העונות השונות.

הפתרון הפשוט והמיידי ביותר הוא כמובן התקנה של פרגולות באזורים שבהם יש בכך צורך ויש את האפשרות. לדוגמא, פרגולה בחצר הבית או במרפסת שתגן מפני גשם או שמש ותאפשר גישה או שהייה נוחה בהם בכל עונות השנה, לשם אירוח, פעילות ספורטיבית, ארוחה משפחתית או כל דבר אחר שאתם נהנים לעשות מחוץ לבית ורוצים להמשיך לעשות אותו באין מפריע בלי קשר למזג האוויר.

פרגולות הן פתרון מצוין גם לחניה של הבית. מעבר ליעילותה הברורה בקיץ וההגנה שלה מפני השמש וחימום יתר של הרכב, היא יכולה להקל על החיים גם בזמן גשם שוטף, ומאפשרת בעזרת תכנון נכון, הגעה לרכב בלי להרטב ובלי תורך במטריה. על אחת כמה וכמה כשצריך להעמיס על הרכב ציוד או מזוודות ויש צורך להתמהמה בקרבת הרכב.

לכל אלה שאומרים לעצמם עכשיו שפרגולה זה בדיוק מה שהם צריכים אך מצד שני מאוד דואגים לגבי איך זה יראה והאם יהיה מספיק יפה ומתאים לעיצוב של הבית, אני יכולה לומר שטיול קצר בגוגל יחשוף בפניכם עולם שלם של פרגולות מעוצבות במבחר עצום של סגנונות, צבעים, חומרים וצורות שיכולים לא רק להתאים לעיצוב המועדף עליכם, אלא אפילו לשדרג אותו.

אני באופן אישי חושבת שנוחות ופרקטיקה נמצאים במקום הראשון ויותר חשובים מהכל, אבל למי שמודאג מענייני עיצוב וחשוב לו לא פחות כיצד זה ישתלב, אם יש לכם את התקציב המתאים לא תהיה לכם בעיה להשיג כל עיצוב שתחפצו בו. וגם אם התקציב מוגבל, ניתן למצוא פרגולות נהדרות במגוון עיצובים שונים ומיוחדים.

למשל, אולי תשמחו לדעת שיש פרגולות השעשויות מאלומיניום אך נראות כאילו הם עשויות עץ. יש פרגולות קבועות, חלקן אטומות לגמרי וחלקן בעלות פיתוחים שונים. יש כאלה מתכווננות אשר מאפשרות פתיחה, סגירה, עלייה, הורדה וכדומה בעזרת מנגנון חשמלי המופעל באמצעות שלט או כפתור. בשורה התחתונה, אם אתם רוצים להמשיך פעילות כרגיל בבית או בקרבתו בלי השפעה של עונות השנה, יש את האפשרות לכך. צריך רק לבדוק מה הכי משתלם, מה העיצוב הכי אהוב, מה המיקום הנכון והמדויק להתקנה ופשוט ללכת על זה.

פרגולות, פינות קטנות של גן עדן

כתיבת תגובה

תפריט נגישות