פריטי האופנה שיגרמו לך להיראות רזה יותר

בעוד שבוע יש לך אירוע, וגם אם תרעיבי את עצמך מעכשיו ועד למועד האירוע (מה שמאוד לא מומלץ נפשית, ובעיקר בריאותית!), אין סיכוי שתצליחי להוריד את הקילוגרמים העודפים שאת חושבת שרובצים עליך.

לרשותך אם כן עומדות מספר אפשריות נוספות (כמו "לא ללכת לאירוע", "ללכת לבושה בשמלת-שק" וכד'), אולם המוצלחת שביניהן, היא שימוש בנתונים הטבעיים המוצלחים שלך, בשילוב ביגוד ואביזרי אופנה, כדי ליצור מראה של צללית רזה יותר.

 

איך מחוללים את הקסם הזה?

 

כמו כל קוסם מצליח, אמצי לעצמך מספר עקרונות פשוטים למראה דקיק ורזה יותר:

 

  • "כשאת מסתכלת על יד ימין שלי, לא תראי את המטבע שהחבאתי ביד שמאל" – ובשפה אופנתית: הסחת תשומת הלב ומשיכתה לאזורים הרצויים לך, במקום לאזורים הפחות אטרקטיביים שלך. תוכלי לעשות זאת בעזרת ציפורניים מטופחות בידיים (שתמשוכנה תשומת לב אליהן, במקום לחלק העליון של הזרוע, למשל), תליון מיוחד (שימשוך תשומת לב לחזה שלך, במקום לאגן), וכן הלאה.

 

  • איך מנסרים אישה לשני חלקים? – "חיתוך" הגוף שלך לשניים (על ידי חגורה או פס רוחב המעטר את הקצה התחתון של חולצה) מסב את תשומת הלב לאזור ה"נחתך". כאשר מדובר במותניים צרות במיוחד, מדובר על יתרון, אולם כאשר מדובר בחולצה המסתיימת על אגן ירכיים כבד ורחב – חסרון.

 

  • וי מסמן ניצחון – שימוש במפתחים בצורת וי במחשופי החולצות ובחריץ של חצאיות יוצר אשליית אורך, כך שאם את בעלת צוואר קצר, תוכלי להיעזר במחשוף כזה כדי "להאריך" אותו למשל.

 

  • אשליות הן שם המשחק – נכון ששנים את שומעת ש"שחור זה צבע מרזה" וש"לנשים מלאות אסור ללבוש פסים לרוחב"? ובכן, סיפרו לך רק חלק קטן מהאמת. שחור אכן יוצר אשליה של רזון, אולם רק כשהוא משולב בצבע נוסף, חי יותר. כשהוא לבדו, הוא יוצר רושם ודמות של גוש שחור ולא ברור (ודי הגיוני שזה לא הרושם שאת רוצה ליצור). את הפסים לרוחב, את יכולה לנצל לטובת הבלטת נתונים מוצלחים שלך (כמו הגדלת "נפח" החזה או הכתפיים).

 

  • הדברים הסמויים מהעין, הם אלה הקובעים – ובעברית פשוטה: מה שאת לובשת מתחת לשמלה, לחולצה, למכנסיים – ההלבשה התחתונה שלך. כך למשל, חזייה טובה תאסוף את החזה שלך ותמקם אותו ב"מיקום" אטרקטיבי ומושך תשומת לב, היא יכולה להגדיל או להקטין אותו ביחס לגודלו האמיתי, כרצונך ולפי הצורך. בנוסף, תוכלי להשתמש במחטבים בגזרת בוקסר למשל (המיועדים לאיסוף הירכיים והבטן) או בגזרת תחתון גבוה (שמחטבת את הישבן ומרימה אותו), שמטפלים בפלג גופך התחתון.

 

והכלל האחרון והחשוב:

קוסם טוב ומקצועי אף פעם לא מגלה את הסודות שלו, אז שיישאר בינינו, אוקי? J

עדכונים נוספים בתחום הפנאי – אתר בלוגו.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות