ציור דיגיטלי – תכירו את בלוק הציור הווירטואלי

ציור דיגיטלי – תכירו את בלוק הציור הווירטואלי

אחת ההתנסויות המוקדמות שלנו באמנות, עוד כילדים, קשורה בציור. כשההורים או הגננת רצו כמה דקות של שקט, הם הניחו לפנינו בלוק ציור או כמה דפים לבנים, פזרו על השולחן צבעי פסטל או טושים צבעוניים, ונתנו לנו להשתולל. אלא שיש ביננו כאלה שראו כי טוב והמשיכו לפתח את התחביב הזה גם בבגרות. יש אפילו כמה ברי מזל שהפכו את התחביב למקצוע והחלט להתפרנס מציור בשמן, בפחם או בכל אמצעי אחר. היום, בעידן הווירטואלי, גם האמנות הזו הפכה לממוחשבת, כמו תחומים רבים אחרים. לאחר שהספרים והעיתונים נעשו נגישים דרך האינטרנט, ולאחר שגם המכתבים כבר כמעט ולא מגיעים בדואר רגיל אלא דרך שרת של דואר אלקטרוני, גם הציור הפך לדיגיטלי. מי שהיצירתיות בוערת בו והציור הוא חלק בלתי נפרד ממנו, סביר שימצא עניין רב בקורס ציור דיגיטלי, מסגרת שבה אפשר לקבל את כל הכלים, הידע, המיומנויות והטיפים הדרושים כדי לעשות את זה באופן מקצועי ואיכותי.

 

תכנית לימודים קלאסית

קורס ציור דיגיטלי  הוא למעשה ההזדמנות שלכם לקבל ידע רב ומקיף בתחום, ידע שאיתו תוכלו לפרוץ גבולות, ליצור וגם לבנות לעצמכם קריירה. מעבר להיכרות עם התוכנות הרלוונטיות לצורך הציור (פוטושופ למשל) תלמדו בקורס את כל מה שצריך, מהתחלה ועד הסוף. תגלו מה הוא המבנה של ציור דיגיטלי, איך נבנות השכבות, אילו מברשות עומדות לרשותכם ואילו טכניקות יאפשרו לכם הצללה, מריחה של צבעים וכיו"ב. תלמדו איך לאייר דמויות, תכינו טקסטורות וגלו איך מנפישים דמויות כדי להתאים אותן לפורמט gif. עם כל הידע הזה תוכלו להשתולל, ליצור, לפנטז ולהגשים, ותוכלו גם להשתלב במשרדי פרסום או להיכנס לתחום כעצמאיים, אבל בעיקר תוכלו לבנות קריירה מתחום שאתם באמת מתחברים אליו.

 

הבוקר שאחרי

מעבר להזדמנויות התעסוקה שיעמדו לרשותכם במשרדי פרסום שונים, תוכלו למצוא עוד לא מעט חלופות מעניינות. למשל, תוכלו להחליט שאתם מחברים את התשוקה לציור ולאמנות עם החיבור שלכם למילה היפה, וההתמקדות שלכם היא באיור חוברות וספרים, או בעבודה עם חברות הוצאה לאור. לחלופין, אם אתם רוצים להציע את היצירתיות שלכם לעסקים שנמצאים בתחילת דרכם וזקוקים לסיוע במיתוג העסק, תוכלו לסייע רבות ולספק לוגואים מאוירים ומיוחדים. תוכלו גם לשתף פעולה עם מעצבים גרפיים או פשוט לצייר מתוך הרגש והלב, ולמכור את הציורים הללו באינטרנט. כפי שהבטחנו, ההזדמנויות רבות ולא מעט אפשרויות פרושות בפניכם. כעת כל שנותר לכם לעשות הוא לקבל את ההחלטה. אם אתם נמשכים לעולם הציור ויש לכם את הרצון להצטרף למגמה הקיימת ולהפוך את הציור שלכם לדיגיטלי, קורס ציור שכזה הוא אידאלי עבורכם, והוא לא רק יקנה לכם מיומנויות וידע, הוא גם יפתח לכם דלתות רבות בדרך לקריירה החדשה שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות