קורס מזכירות רפואית בקריות – לקבל את הכלים הנכונים

מזכירות רפואית נחשבת כיום לאחד המקצועות המבוקשים באזור חיפה, הקריות והצפון בכלל. מדובר בתעסוקה קבועה, מכניסה וגם מעניינת מאוד, הכוללת טיפול בקשרים שבין מוסדות רפואיים למטופלים, בין אם מדובר בבתי חולים, קופות חולים או קליניקות פרטיות. יחד עם זאת, חשוב לדעת שישנן מספר מכללות שמציעות קורס מזכירות רפואית בקריות, ועליכם לבחור ביניהן בתבונה. כיצד תעשו זאת? על כך בשורות הבאות.

איך יודעים שמדובר במוסד ראוי

ראשית, יש להדגיש שכמו קורס חשבי שכר בכירים גם קורס מזכירות רפואית חייב להיות מוכר על ידי המדינה, ומשרד הכלכלה בפרט. כלומר, כדי להתקבל לעבודה חייב המועמד להציג תעודת הסמכה רשמית ועל המכללה לספק אותה. כמו כן, מזכירות רפואית איננה זהה לעבודתה של מזכירה בארגונים אחרים, ולכן על הקורס עצמו להכיל את כל התכנים הרלוונטיים והייחודיים, לרבות אנטומיה ופיזיולוגיה בסיסית, היבטים ניהוליים של מוסדות רפואיים, אתיקה רפואית, ויחסי רופא- מטופל. על מנת לוודא את כל הפרטים הללו היכנס אל אתר האינטרנט של המכללה או התקשרו לנציגיה, ושאלו על התוכניות עצמה ועל תעודת ההסמכה המתקבלת.

איכות היא שם המשחק

לאחר שביררתם את הפרטים הבסיסיים יש לתת דגש על מספר קריטריונים נוספים. ראשית, זכרו שישנן מכללות בקריות שלמעשה אינן מחזיקות ניסיון עשיר בקורסי מזכירות רפואית, והדבר מתבטא בין היתר באיכותו של צוות ההוראה וביכולתו לתת כלים מעשיים הולמים. לכן, אם אתם רוצים ללכת על בטוח עדיף לפנות אל מכללה ותיקה מאוד כמו מכללת אינטלקט אקדמון, שכבר יותר מ- 18 שנים מלווה עשרות אלפי בוגרים שיוצאים לשוק התעסוקה ומשתלבים בו בהצלחה. נקודה חשובה נוספת היא היחס שמקבלים התלמידים, שכן הליווי האישי של המרצים והסגל האקדמי בהחלט מסייע לכל תלמיד למצות את הפוטנציאל הטמון בו. גם את הפרטים הללו תוכלו ללמוד משיחות עם נציגי המכללה ומעיון באתר האינטרנט, אך מומלץ גם להגיע למקום עצמו כדי להתרשם בעצמכם.

 

רוצים להיות בטוחים בקורס איכותי ורציני? רוצים להשתלב במהירות בשוק העבודה? פנו עוד היום לנציגי מכללת אינטלקט אקדמון שישמחו לספק לכם פרטים נוספים. התקשרו ל- *9233 והציג כבר על הקו.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות