קידום אתרים אורגני

שיווק באמצעות האינטרנט הפך דבר החם בעולם השיווק והפרסום. חברות קידום רבות מציעות שירותי קידום אורגני לבעלי האתרים השונים. רוב מקדמי האתרים אוהבים לקדם אתרי וורדפרס אותם קל לקדם והמערכת ידידותית למשתמש בה. כאשר אתם בוחרים חברת קידום כדאי ואף רצוי שתהיה מקצועית ואמינה על מנת לא "ליפול בפח". קיימות שתי שיטות קידום ידועות : קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן.

קידום אתרים ממומןtree-1090854_960_720

קידום אתרים ממומן המכונה גם – SEM \PPC . שיטה זו מצריכה ממכם תקציב דיי רב על מנת להישאר במנוע החיפוש של גוגל. כל עוד יש ברשותכם תקציב והקמפיין פעיל תוכלו להופיע במנוע החיפוש של גוגל אך כאשר התקציב שלכם ייגמר ואתו הקמפיין תיעלמו ממנוע החיפוש כאילו לא הייתם שם מעולם. שיטה זו עדיפה לבעלי המקצוע אשר מעוניינים בעבודה באופן שוטף ובאופן מיידי כגון : מנעולן, השכרת רכב, אינסטלטור, מדביר וכדומה. אנו זקוקים לבעלי מקצוע אלה כאשר אנו נקלעים למצבי חירום ולכן אנו לא נחפש יותר מידי לפני שנקרא להם לספק את השירות.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני מכונה גם SEO  – שיטה זו מתבצעת על ידי מילות מפתח כלליות וממוקדות. על ידי הפצת מאמרים הכוללים את מילות המפתח בפנים ניתן לראות את ההתקדמות במנוע החיפוש של גוגל. שיטה זו מצריכה סבלנות וסובלנות , הן מצד הלקוח והן מצד המקדם. כאשר מקדם האתרים יקדם את האתר בצורה אינטנסיבית ומסיבית תוכלו לראות את השינוי המהותי מוקדם יותר.

לפני שאתם בוחרים בשיטת הקידום המתאימה עבורכם ועבור העסק שלכם, ערכו סקר שוק ובדקו עם מי כדאי לעבוד, האם כדאי לשכור את שירותיה של חברת קידום מקצועית או למעשה פרילנסר העוסק בקידום אתרים. (לרוב לפריסלנסרים יהיה זמן רב יותר לקדם את האתרים אך שוב גם כאן הכל קשור למקצועיות).

לסיכום, לאחר שבחרתם האם אתם מעוניינים לעבוד עם פרילנסר או חברת קידום אתרים, בדקו את הצרכים שלכם ולאחר מכן בחרו את השיטה המתאימה לכם. התעמקו בבחירת השיטה על מנת לא לבזבז תקציב שלא יניב לכם פירות. ידע נוסף על תחום קידום האתרים יספק לכם את המידע אותו אתם רוצים לדעת, חברות קידום רבות לא יעזרו לכם בבחירה ואף יקשו עליכם לכן יש להגיע מוכנים לכל פגישה בעל עת.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות