קייטרינג מאמא לשבת חתן

שבת חתן היא מסורת מוצלחת שמאפשרת להמשיך (או להקדים) את ההתרגשות וההתלהבות של החתונה ולהרבות בשמחה.

אבל עם השמחה ישנה גם טרחה מסוימת, שהרי אל הארוחה החגיגית שבמסגרת שבת החתן מגיעים בני משפחה רבים, הן מצד החתן והן מצד הכלה, ולא קל להכין אוכל לכמה עשרות בני אדם.

הפתרון: קייטרינג, והפתרון העוד יותר מוצלח הוא קייטרינג מאמא לשבת חתן.

הדרך הפשוטה והמהירה לאירוע טעים ומוצלח

קייטרינג לשבת חתן הוא תמיד הדרך הקלה להבטיח אירוע טעים ומוצלח, בלי שאף אחד יטרח – והרי אף אחד ואף אחת לא רוצים לעבוד קשה ימים שלמים כשמיד לאחר השבת חתן ישנה חתונה שרוצים להגיע אליה רעננים ומרוצים, או לחילופין מיד אחרי שהחתונה מסתיימת להתייצב במטבח ולעבוד בו שעות רבות רבות למען הארוחה של שבת החתן.

קייטרינג מאמא לשבת חתן הוא שירות קייטרינג מקצועי במיוחד שמבטיח ארוחה עשירה, מרהיבה וטעימה להפליא.

התפריט של קייטרינג מאמא לשבת חתן

התפריט של קייטרינג מאמא לשבת חתן כולל סלטים לבחירה מתוך מגוון רחב, 3 מנות עיקריות (שגם אותן ניתן לבחור מתוך שלל אפשרויות), תוספות (גם כן, בחירה של 3 מנות מתוך שורה ארוכה של אופציות), מנות ביניים, קינוחים ושתייה קלה וחמה.

רשימת הסלטים ארוכה וכוללת אנטיפסטי, עלי בייבי עם נבטים ופלפלים קלויים, טאבולה, מסייר (ירקות שורש ופלפלים בשלל צבעים, מוחמצים), זעלוקה (חציל פיקנטי בנוסח מרוקאי), קולסלאו, תפוחי אדמה במיונז, חציל בלאדי שלם עם טחינה גולמית, ועוד.

ברשימת המנות העיקריות של קייטרינג מאמא לשבתות חתן תמצאו רוסטביף, קורדון בלו, כרעיים עוף בגריל, צלי בקר, קבב בקר, אצבעות אסאדו ועוד.

בין התוספות אורז בשלל צורות הכנה, קוסקוס, ירקות תאילנדיים, תפוחי אדמה בנוסח פריזיאן ואפונה ברוטב, בין מנות הביניים פילה מושט, מוסקה, נסיכת הנילוס ברוטב חריימה ומאפה פילו במילוי בשר, ואילו הקינוחים כוללים בקלאוות, מוסים במבחר טעמים וכן קינוחים מיוחדים בהזמנה אישית.

כלי פורצלן לבחירתכם

אם תרצו בכך, השירות של קייטרינג מאמא עבור שבת חתן כולל גם אופציה לשכירת כלי פורצלן כולל מפיות בד ומפות מהודרות, או כלים דמויי פורצלן.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות