קליניקה לרפואה משלימה

קליניקה לרפואה משלימה – הפסקת עישון בדרך הטבעית

העישון הינו בין הגורמים העיקריים הפוגעים באיכות החיים של האדם. מחלות לב קטלניות, סרטן ריאות, נזקים לעור ולשיניים, אין אונות ואפילו מוות – אלו הן המתנות הממתינות למעשנים הקבועים ואפילו למעשנים הפסיביים. העישון הינו בין ההתמכרויות היותר קשות בתרבות המערבית ורבים אינם מוצאים את המענה הנכון ואת הדרך המתאימה להם להפסקת עישון. מאחר ומדובר בהתמכרות פיזיולוגית ונפשית סבוכה ורבת עוצמה, חשוב להתייחס אליה ככזו ולא להתעלם או להזניח.

קליניקה לרפואה משלימה שלא כדאי לפספס – כנסו להתרשמות

יותר מ 4000 חומרים מסרטנים ורעילים

כל סיגריה מכילה לא פחות מ 4000 חומרים רעילים, חלקם מסרטנים ואחרים רעילים. נכון להיום, העישון הוא הגורם הראשוני למוות שניתן למניעה, ובכל זאת מתמודדים המעשנים ברחבי העולם עם קשיים אינסופיים. גם המעשנים שכבר מנסים להתמודד עם הפסקת העישון מתמודדים עם קושי רב. מה עושים? לאן פונים? נדמה כי סבך ההתניות הנפשיות הפסיכולוגיות, בד בבד עם ההתמכרות הפיזית – אלו הופכים את ההחלמה ואת הגמילה לכמעט בלתי אפשרית ומייאשת.

טיפול גמילה בקליניקה להפסקת עישון

קליניקה לרפואה משלימה המציעה שירותים של גמילה מעישון מתייחסת למכלול הגורמים המביאים את המעשן לחזור על ההרגל. באמצעות הטיפול האלטרנטיבי או המשלים – יאובחנו הנקודות החלשות ואלו שהסיגריה למעשה מספקת אצל המעשן. במהלך הטיפול ייבחנו מגוון ההיבטים המביאים אדם לעשן – בין שמדובר בתפיסות העולם שלו, בין שמדובר במניעים להתמכרות הרגשית ולגורמים שהביאוהו לעשן מלכתחילה.

מגוון דרכים להפסקת העישון

בכל קליניקה לרפואה משלימה תמצאו מגוון שיטות המציעות דרכים אפשריות להפסקת עישון כאשר לכל אחד מתאימה הדרך הייחודית לו. הפסקת עישון הינה תהליך, ומדובר בתהליך לא קל. לפיכך חשוב שתהיה התאמה בין המטפל למטופל וכי הדם המבקש להיגמל יחוש בנוח עם המטפל. השיטות השונות לגמילה מעישון המוצעות בכל קליניקה לרפואה משלימה כוללות הילינג ואבנים חמות, דיקור ונטורופתיה, הרפואה הסינית ופרחי באך, רפלקסולוגיה ומגוון רחב של דרכים נוספות להפסקת עישון.

באמצעות הדרכים השונות להפסקת עישון המוצעות בכל קליניקה לרפואה משלימה לרוב לא ייפסלו גם מדבקות ניקוטין וכן מסטיקים המכילים ניקוטין על מנת להמשיך את תהליך הגמילה הנפשית מבלי להפריע את הגמילה הפיזית. הרפואה המשלימה, עם זאת, אינה מתייחסת אל מדבקות אלו כגורם מרכזי לגמילה מהעישון.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות