קניית בגדי הריון באינטרנט

כל אישה מגיעה לשלב הזה בהריון בו היא חייבת לרכוש בגדי הריון נוחים ונעימים שיחליפו את המלתחה הרגילה. גדילת היקף הבטן, רגישות לבדים מסויימים, התמודדות עם גלי חום וקור ושינויים בטמפרטורה של הגוף וגם קשיי נוחות מחייבים חיפוש אחר בגדי הריון איכותיים במיוחד. רבות מההריוניות מעדיפות לפתוח את המחשב, להתיישב מול המסך ולהזמין את המלתחות ההריוניות שלהן מחנויות אינטרנטיות שונות.

נשים רבות בוחרות להזמין את בגדי ההריון מחברות בינלאומיות שעוסקות במכירת מוצרים שונים באינטרנט ובתוך כך גם בגדי הריון. אתרי אינטרנט גדולים ומוכרים דוגמאת: Ali Express, E-bay , Style River מציעים מלתחות של בגדי הריון במבחר מידות וסגנונות ולעיתים קרובות מציעים גם מחירים זולים במיוחד. לצדם יש חברות ישראליות המתמחות בבגדי הריון ומציעות למכירה את הקולקציות שלהן גם ברשת.

קניית בגדי הריון אונליין – מה חשוב לדעת

קניית בגדי הריון אונליין יכולה להוביל אתכן להנחות ומבצעים, מחירים מיוחדים וחסכון כספי שנראה מפתה, אבל לא תמיד הוא מדוייק. אנחנו קונים את הבגד על פי צפייה בו באתר, קוראים את המפרט שלו ובודקים האם הוא מתאים, אבל למעשה עד שהוא מגיע בתוך החבילה אל הבית לא נוכל להיות בטוחים שהוא מתאים.

כשאישה רוכשת בגד הריון על סמך מידות שמופיעות באתר, על סמך תיאור או מפרט, היא לא יכולה להיות בטוחה שהוא מתאים לה. לעיתים קרובות הבגד שמגיע בסופו של דבר אינו מתאים, המידה לא מדוייקת, אינו יושב יפה על הגוף והבד אינו נעים כמו שנראה בתמונה. התוצאה היא עוד בגד שאנחנו מניחות בארון – ולא נלבש עד לסוף ההריון. אם אתן בוחרות לקנות ברשת את בגדי ההריון, כדאי לבחור בחברה המתמחה בבגדי הריון באופן מיוחד ולא בחנות אקלקטית ורבת מוצרים.

בארץ פועלות במסגרת אינטרנטית וגם בחנויות פיזיות חברות עיצוב גדולות ומוכרות כמו: רמי לי , אבישג ארבל, ליאת הרנוף ומעוברת, שמתמחות במכירת בגדי הריון איכותיים, מבדים המתאימים לנשים בהריון ובגזרות מחמיאות. חברות אלו עדיפות על חברות מחו"ל שאינן מוכרות, כיוון שיש כתובת מדוייקת, שמבינה בעיצוב בגדי הריון ויכולה להציע שירות גם בחנות פיזית.

אופנת הריון

אין תחליף לחוויה אישית במסע קניות מפנק

למרות שהיום קל ופשוט להזמין בגדי הריון דרך האינטרנט, אין תחליף לחוויה אישית ומותאמת למידות של כל הריונית והריונית. כשאישה מגיעה לחנות בגדים המתמחה בבגדי הריון, היא זוכה להתאמה אישית, לאפשרות למדוד ולראות האם הבגד נעים על הגוף, מרגיש נכון ונראה טוב. זוהי חוויה שלעולם לא נקבל בקנייה אינטרנטית.

מסע שופינג מפנק של בגדי הריון יביא לתוצאות מהירות וטובות יותר. ניתן למדוד את הבגדים, לחשוב קדימה על החודשים הבאים ולהחליף את הבגד במהירות בלי דאגות במידה והבגד אינו מתאים בסופו של דבר. העובדה שאנחנו קונות בדיוק את מה שמתאים לנו, מרגישות וחשות את הבגד עלינו ובכלל, מביאה בסופו של דבר גם לחסכון בהוצאות.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות