קריקטוריסט, לא כל אחד יכול להיות קריקטוריסט

–> קריקטוריסט מומחה | 050-8453671 (בן)

תחום ציור קריקטורה באירועים כבר מזמן לא נשמר לאומנותם של יחידים, היום יש הרבה ציירים מתחילים ולפעמים גם שלא כל כך יודעים לצייר שמציגים עצמם כאמני קריקטורה, אבל לא כך הדבר, הקריקטוריסט הוא דבר ראשון צייר, צייר רציני שלמד ציור על כל נושאיו, מקומפוזיציה, אור וצל ועד למיצוב ועיצוב דמויות, הענקת סגנון מתאים לכל דמות ודמות, ידע לשלב צבעים, להשתמש בצבעים וליצור אפקטים מיוחדים, ידע בשיווק כמובן כדי לדעת מה מוכר, מה לא, איזה מאפיינים כדאי וניתן להכניס לתוך הציור ואיזה לא. ורק לאחר שאותו אומן לומד ציור כמו שצריך ובאופן מקצועי הוא יכול לבחור במסלול של לימודי קריקטורה.

איך תדעו אם הקריקטוריסט שבחרתם יתאים לאירוע שלכם?

כמו שאומרים אין יותר טוב ממראה עיניים, אז צאו לראות קריקטוריסטים בזמן עבודתם, תבואו בשקט בחשאי שהקריקטוריסט לא יקלוט אתכם ותראו איך הוא מצייר אנשים, איך הוא מתייחס לאנשים, האם הוא חביב ונחמד, האם הוא נראה לכם מקצועי, תוך כמה זמן אתם יוצאים עם קרקיטורה יפה וחביבה עם הקדשה מבעל המסיבה ומסגרת לבחירתכם. חשבו גם לראות איך הקריטוריסט עובד ומצייר, האם הוא יושב בשקט ומצייר את האורח שנהנה מהאירוע, ממולו, או שהוא עומד ומצייר בעמידה על גבי דף A3 את האורחים שבאירוע, קצת לא יציב וטיפה אולי בעייתי, זו הבחירה שלכם אם אתם רוצים קריקטוריסט שמצייר ככה בעמידה, תראו איך הוא עובד עם צבעים, האם נראה לכם שהוא מבין בחוקי הציור, יודע לצייר בקווים העדינים כשצריך ולצייר עם קווים עבים להדגשה כשצריך, יודע ליצור קומפוזיציות יפות ומעניינות של כל אורח ואורח שיושב מולו כדי שהקריקוריסט יצייר אותו. חשוב גם לברר באתר של הקריקטוריסט, כמה זמן הוא מתעסק באומנות שלו, לאילו אירועים הזמינו אותו, יהיה נחמד אם הוא היה שם תמונות מאירועים שבהם הוא היה שמהם ניתן להתרשם, שמאופן העבודה שלו ניתן יהיה להתרשם.

אתם צריכים אומן קריקטורות מקצועי, אחד שיודע לעבוד עם צבעים כשצריך, יודע לצייר על חולצות ולהעניקן לכל אורח עם הציור האישי שלו, אתם צריכים לשאול כמה הוא דורש על כל האטרקציה, לבדוק מה אתם מקבלים בתמורה בחבילת האטרקציה למקרה שתרצו להזמין אותה ממנו.

קריקטוריסט
caricature-ben.co.il | 050-8453671

כתיבת תגובה

תפריט נגישות