הטעות שמרבית הסטודנטים עושים עם כתיבת הסמינר

אם גם אתם מוצאים קושי בכתיבה אקדמית, אם אתם חוששים מהסמינר שלכם ובעיקר אם אתם לא יודעים איך לנהל את הזמנים שלכם, דעו כי אתם לא לבד. כתיבת הסמינר לא דומה לשום דבר אחר שעשיתם, והיא במידה רבה מצריכה מכם להפגין גם ידע בכתיבה אקדמית וגם להתמודד עם מטלת כתיבה בהיקף גדול. היזהרו גם אתם מהפח שהמון סטודנטים נפלו בו לפניכם:

כתיבת העבודה: החלק המהותי והמורכב ביותר:

אולי כדאי להדגיש זאת: חלק הכתיבה הינו החלק שתצטרכו להקדיש לו את מרבית הזמן, תוך שהכתיבה והניסוח ישפיעו באופן ישיר על טיב העבודה שלכם. יכולות הניסוח שלכם ישפיעו על החוויה של המרצים שקוראים את העובדה, ואיכות הכתיבה היא גם זו שתקבע עד כמה המרצים ישתכנעו מהטיעונים שתציגו לאורך הסמינר. המון פעמים נדמה כי קריאת המאמרים וסיכומם הם החלק המהותי ביותר, אך בסופו של דבר האתגר האמיתי הוא ליצוק את מה שקראתם, הבנתם וסיכמתם באמצעות המילה הכתובה.

איסוף חומרים לאורך חודשים וכתיבה בשבוע האחרון? טעות:

תהליך איסוף החומרים לעבודה אקדמית, בדגש על עבודה סמינריונית שהינה עבודה גדולה מאד בהיקפה, הינו תהליך של כמה חודשים. הטעות שהמון סטודנטים עושים היא לאסוף חומרים לאורך חודשים, לקרוא מאמרים על פני יום שלם, לתמצת ולסכם אותם, ולהתחיל במלאכת הכתיבה רק כשבוע לפני ההגשה. התוצאה? המון סטודנטים שנאלצים להגיש תוצר שהם לא שלמים אותו במקרה הפחות טוב, ובמקרה הגרוע סטודנטים שנאלצים לוותר על הגשת הסמינר שלהם פשוט כי הם לא הספיקו לכתוב את כל העבודה. דעו כי במידה וגם אתם נתקעים עם מלאכת הכתיבה, תוכלו לפנות אל חברה המציעה שירות כתיבת עבודות סמינריוניות.

איך נערכים לכתיבת העבודה הסמינריונית?

הכלל החשוב ביותר הוא לא לחכות לרגע האחרון. עבודה סמינריונית כותבים בהדרגה ולא לאחר שסיימתם לקרוא את כל החומרים. לאחר כל קריאת מאמר, סכמו את הדברים החשובים והקלידו אותם בצורה כזו שתאפשר לכם לאחר מכן לעבוד איתם. הכינו לעצמכם לו"ז שיוכל להשאיר אתכם בקצב ולאפשר לכם להגיע לתאריך ההגשה עם עבודה מוכנה. זיכרו כי עבודה מסוג זה אינה נכתבת בסיום קריאת החומרים, אלא תוך כדי תנועה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות