רהיטים בפתח תקווה – כאן כדאי לחפש רהיטים מעוצבים

אם חשקה נפשכם ברהיטים מעוצבים, מקוריים וייחודיים אתם יכולים להגיש בגוגל את המילים: רהיטים בפתח תקווה. אז תקבלו תוצאות מדהימות. כאן בפתח תקווה תמצאו רהיטים מעוצבים.

רהיטים בפתח תקווה – גלריה לרהיטים

בין התוצאות שתקבלו כשתקלידו רהיטים בפתח תקווה תקבלו חנויות רהיטים וגלריה לרהיטים . הגלריה שנמצאת בין  החברות רהיטים בפתח תקווה המייצרות רהיטים מעוצבים ומקוריים בפתח תקווה. אפשר להגיד שזו גלריה לאומנות הריהוט. כי פרטי הריהוט שנמצאים בגלריה הם ממש יצירות אומנות. הידע הרב שיש בגלריה במשך שני דורות לגבי רהיטים – מוכיח את עצמו. בגלריה  תמצאו שילוב בין עיצוב ליבוא של רהיטי עץ. שילוב מנצח.

עיצוב רהיטים לפי הזמנה

מעצבי רהיטים הם סוג של מגשמי חלומות. אם אתה חולם על עיצוב מיוחד של רהיט כלשהוא שיהיה בביתך, מעצבי רהיטים יביאו לזה שהחלום הזה יתגשם. הם יישבו איתך ביחד ובסופו של התהליך הם ייצרו את הרהיט כפי שאתה חלמת אותו. אתה תיחשף בפני אפשרויות רבות וחסרי גבולות, למגוון רחב של סוגי עץ וחורי גלם אחרים, למגוון רחב של פריטים משלימים על מנת שתהא שבע רצון.

לתפור את הרהיט בשבילך

עיצוב רהיטים לפי הזמנה הוא בעצם לתפור ולייצר את הריהוט עבור הבית שלך, שהוא ייחודי לבית שלך ולטעם שלך. בשל כך יש בגלריה מעצבי פנים ואדריכלים אשר מתייחסים בגישה הוליסטים לבית שלך ואיך הרהיט המעוצב שניצור עבורך ישתלב בבית שלך. יעלו הרבה שאלות כגון: מה הטעם האישי שלך? איזה מראה את רוצה ליצור לבית שלך? איזה אווירה אתה רוצה להשרות בבית שלך?.

ייחודיות ומקוריות

עוד ייחודיות שיש רק בגלריה לרהיטים היא עבודה עם מנסרה יחידה מסוגה בישראל ובטח מחברות רהיטים אחרות הקיימות בפתח תקווה. עבודה עם מנסרה זאת מאפשרת לייבא סוגים שונים של עצים לעצב את הרהיט שאתה חולם עליו. זה לא רק המנסרה, זה כל התהליך וטיפול בכל שלבי הייצור של הרהיט: עיצוב, נגרות, ריפוד, צבע, מסגרות וזכוכית במידת הצורך. אם תרצה בגלריה יראו לך כיצד לשלב אלמנטים של פרזול ברהיט שלך על מנת לשוות לו מראה עוצמתי.

אנו מזמינים אותך להנות מהאתר לטייל בו ולהתרשם מהתמונות – זמינים עבורך במייל ובטלפון

נשמח לראותך בגלריה כל ימות השבוע בגלריה, כולל שישי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות