שירות מצברים עד הבית – איך זה עובד?

סביר להניח שגם אתם נחשפתם פעם אחת לפחות לפרסומת על שירות המצברים המגיע עד לבית הלקוח. אם לא נחשפתם לפרסומת שכזאת ברחבי האינטרנט, ישנה סבירות גבוהה כי חברים טובים סיפרו לכם על השירות, או שהומלץ לכם מאד להסתייע בשירות שכזה לאחר שסיפרתם למכרים כי אתם צריכים להחליף בקרוב את המצבר ברכב. על מנת שגם אתם תוכלו ליהנות מהחיים הטובים ומקלות החלפת המצבר, דעו איך באמת עובד השירות הזה. השירות ניתן על ידי החברות המקצועיות לכל סוגי הרכבים ובפריסה ארצית:

 

מקרה חירום או תיאום מראש – מגיעים!

ראשית, דעו כי מדובר על שירות ששמו אולי נקשר עם אירועי חירום, אך שירות החלפת המצבר בבית הלקוח זמין לכם בכל מקרה. כידוע, מצבר לרכב מוחלף במקרים בהם הנהגים מעוניינים להחליף את המצבר מאחר ועברו 4 שנים מתאריך רכישתו, או במקרים אחרים המאופיינים כאירועי חירום כמו רכב שלא מניע. גם אם אתם מוצאים עצמכם בחניית הבית עם רכב שאינו מניע וגם אם הגיע הזמן האידיאלי להחליף את המצבר – השירות יכול להגיע אליכם! כל הנדרש מכם הוא להרים טלפון אל החברה שמולה אתם רוצים לעבוד ושירות ההחלפה מגיע אליכם בהקדם.

 

בדיקת המצבר: האם באמת יש סיבה להחליפו?

המון פעמים הנהגים מניחים הנחות, ומטבע הדברים לעתים מדובר על הנחות שגויות. מצברים מוחלפים ברכב שלכם על ידי הצוות רק במידה ואכן נמצאה סיבה להחליף את המצבר. במקום בו תקבעו עם נציג השירות תתבצע הבדיקה ברכב שלכם, כאשר המטרה היא להבין האם המצבר התרוקן, האם מדובר על תקלה שניתן לתת לה מענה והאם התאריך המוטבע על המצבר אכן מעיד על כך שהגיע הזמן להחליפו. לאחר שנציג השירות יסיים את הבדיקה הוא ישקף בפניכם את האפשרויות העומדות לרשותכם, כאשר אתם תחליטו בסופו של דבר מה תרצו לעשות.

 

החלפה למצבר חדש, פינוי המצבר הישן

כל עוד החלטתם להחליף את המצבר ברכב שלכם, דעו כי פעולת ההחלפה לוקחת דקות ספורות. הטכנאי ישלוף את המצבר הישן וישלב במקומו מצבר חדש של מותג מצברים מוביל. כוחו של השירות טמון בעובדה כי הזמן הרב שהייתם צריכים לבזבז בעבר על החלפת המצבר, נשמר כעת כזמן יקר השייך רק לכם. אל תהססו להזמין את נציגי השירות אליכם הביתה, אל מקום העבודה או אל מרכז הקניות בו אתם נמצאים עם רכב שאינו מניע בעקבות כשל במצבר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות