שמלות נשים לכבוד האביב

הנה, הפסח חלף עבר לו, והשמועות והתחזיות טוענות שהאביב כבר מגיע…

אוטוטו, מזג האוויר יתחמם, ואנחנו נאלץ לעמוד מול המראה, ולבדוק את ה"נזקים" שחולל החורף בגוף שלנו, אשר הצלחנו להסתיר (מי בהצלחה מרובה, ומי במעט פחות הצלחה) בבגדי החורף העבים והרחבים…

כי כשקר, ואת לבושה בבגדים רחבים, מי שם לב שהעלית קילו או שניים באזור המותניים? ולמי בעצם איכפת? השוקו החם מפתה כל כך, החמין טעים כל כך… וחורף, וגשם, וקר בחוץ, ולמי יש חשק לצאת מהבית ללכת לחדר כושר? בטח שלא לך…

הופ… עלית כמה קילוגרמים, שחבויים להם היטב בקפלי הטרנינג הנוח ומטשטש הגזרה.

 

ו… הנה מגיע האביב, ואיתו שמלות הנשים, החושפות את כל "חטאי" החורף שלנו: את שוקולד האגוזים הטעים שחיסלת בשלמותו מול הטלויזיה בערב, את ההליכות הרגליות הארוכות שזנחת, את חדר הכושר, בו לא ביקרת מאז הגיע הגשם הראשון, אי שם בתחילת חודש אוקטובר.

עכשיו, את מכה על חטא אחד אחרי השני…

 

הנה מספר טיפים ועצות, שיעזרו לך לצלוח את התקופה הזו, עד שתחזרי למשקל הרצוי:

  • טשטוש החסרונות והדגשת היתרונות – לרוב, קילוגרמים עודפים נוטים להתרכז באזורי המותניים או הירכיים, לכן, זה הוא בדיוק הזמן עבורך להדגיש את צווארך הארוך, את חזך השופע, את רגליך הארוכות (כל אחת, והיתרון היחסי שלה, שהיא בוודאי מודעת לו היטב).
  • צוואר ברבור – את צווארך הארוך תוכלי להדגיש בשיער אסוף, בחולצות או שמלות נשים בעלות מחשוף וי עמוק, שלתוכו "נופלת" שרשרת בעלת תליון מעניין ולא שיגרתי.
  • חזה גדול – אם הינך אחת מברות המזל שניחנו בחזה שופע, זה בדיוק הזמן להפנות אליו את תשומת הלב. חזיה טובה, הממרכזת את החזה ואוספת אותו, מחשופי וי גדולים, תליונים לא שיגרתיים – ואף אחד לא ישים לב לקילו העודף באזור הירכיים.
  • רגליים יפות – שמלות נשים או חצאיות בעלות מפתח ("שליץ") צידי או קדמי הן ידידותייך הטובות ביותר.
  • לבוש תחתון מאיכות טובה – כיום, יש מבחר גדול של הלבשה תחתונה, ש"אוספת" את הגוף ויוצרת רושם רזה ומוצק יותר. מחטבים, חזיות, מחוכים – כולם במחירים משתלמים, בצבעים מרהיבים ומבדים נעימים למגע.

 

ממה מומלץ להימנע?

  • הימנעי משמלות נשים בפסים רוחביים – העדיפי שמלות בצבע אחיד (רצוי כהה). אם את "מוכרחה" ללבוש שמלת פסים דווקא, בחרי פסים אורכיים, ה"מאריכים" את הגוף.
  • הימנעי משמלות צמודות מידי – שמלות נשים צמודות מידי "נדבקות" לגוף וחושפות קפלים שבוודאי לא תרצי "להצהיר" עליהם בפומבי.
  • הימנעי משמלות בגזרת שק – לכאורה, ההגיון אומר כי שמלות נשים בגזרת שק מטשטשות את הסילואט (הצללית, המתווה) של קווי הגוף, אולם, שמלה רחבה מידי עלולה ליצור רושם לא מחמיא.

 

אל דאגה, עד שתחזרי למשקל הקודם ולכושר שלך, את יכולה ליהנות ממבחר גדול של שמלות נשים אביביות, במגוון סגנונות וצבעים שלא ידגישו דווקא את הקילו הסורר (שבקרוב מאד תפטרי ממנו), אלא את היתרונות הגופניים האחרים שיש לך.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות