תקלות צלינדר בדלתות

מנעולנים רבים מוזעקים לביצוע עבודות הקשורות בנושא פריצת מנעולים בגלל צלינדר תקול. שימוש לא נכון בדלת, כמו גם שחיקת החומר, עלולים לגרום לכם לכך שתינעלו בדירה או מחוצה לה. להלן כמה דברים שכדאי לדעת על תקלות צילינדר. בכל מקרה, כדי לפתוח את התקלה, כדאי להזמין מנעולן מקצועי הקרוב לאזור המגורים שלכם.

פינים שחוקים

המפתח מכיל חריצים. המערכת בתוך הצלינדר מכילה פינים שמתלבשים במדויק על החריצים וכך מתבצעת פתיחת הדלת. אם אתם דוחפים את המפתח בצורה גסה למנעול, אתם מגבירים את השחיקה. כמו כן, אם הזמן הצירים הללו נשחקים. הם עלולים להישבר ולכן אי אפשר יהיה לנעול או לסגור את הדלת. במצב כזה יש לבצע החלפת צלינדר.

לכלוך בתוך הצלינדר

אם אתם גרים באזור מאובק, וגם אם לא, לכלוך יכול להיכנס דרך חור המנעול ולהפוך את הצלינדר לבלתי אפשרי לשימוש. יש לנקות במידת האפשר את הצלינדר מבלי להוציא אותו מהמקום. אפשר לנסות בעזרת לחץ אוויר. טיפ: כדאי לשמן את הצלינדר בעזרת שמן המיועד בדיוק למטרה זו מידי פעם.

פגיעה מכוונת

לא אחת ילדים בצעו מעשי קונדס, כמו לדחוף סיכות דרך  חור המנעול כדי לגרום למישהו להינעל שם. בדקו האם אין גורם חוסם כלשהו לפני שאתם מזמינים מנעולן. לפעמים אפשר להוציא את הגורם באופן עצמאי.

לא תמיד יש צורך בהחלפת צלינדר

כמות התקלות העלולות להיווצר לדלתות היא לא קטנה. אבל לא כל תקלה בדלת קשורה בהכרח לצלינדר. למנעולנים לא הוגנים קל להוסיף תקלה מדומיינת בצלינדר כדי לקחת עוד כסף מהלקוח לאחר שהם הבינו שהדלת לא מאוזנת או שקיימת תקלה אחרת. לכן מומלץ לבקש הסבר מפורט מהמנעולן על הבעיה ולראות איך הוא מטפל בתקלה. ברגע שאתם משאירים אותו לבד לטפל בתקלה, אתם לא באמת יכולים לדעת מה קורה.

טיפ: אם בכל זאת אין ברירה ויש צורך בהחלפת צלינדר, תבררו את המחיר שלו ברשת כדי לוודא שהמנעולן לא מוכר לכם אותו במחיר כפול. כמו כן, יש לוודא שאתם מקבלים 5 מפתחות. כל צלינדר מגיע עם כמות כזו של מפתחות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות