אדידס – מותג מוביל בעולם הספורט והאופנה

אדידס היא אחת ממותגי אופנת הספורט המובילים בעולם והיא החלה בייצור נעלי ספורט בגרמניה עוד בשנות העשרים של המאה הקודמת. המוצרים שלה מאופיינים בשלושה פסים מקבילים המופיעים על מוצריה השונים המשולבים גם בלוגו של החברה. אחת השאלות המעניינות היא כיצד הופך  מותג מסויים לשם מוכר ונפוץ בכל העולם כמו אדידס. התשובה היא כנראה שילוב של מוצרים מעולים, הקפדה על עיצובים מרהיבים, מקצועיות בכל הנוגע לתחום הספורט בפרט ובתחום האופנה בכלל, יחד עם שיווק וניהול מעולים. אפשר לומר על אדידס שהיא אחת משני מותגי אופנת הספורט המובילים בעולם בזכות דברים אלה ובזכות קהל הלקוחות הגדול שלה מכל קצוות העולם הנאמן לה מזה עשרות שנים רצופות.

חנויות אדידס

אדידס מוכרת את מוצריה במגוון רחב של רשתות וחנויות בכל רחבי העולם ואת נעלי הספורט של החברה ניתן למצוא בכל חנות נעליים בכל מקום כמעט בעולם. מעבר לשיווק מוצריה ברשתות שונות יש לאדידס רשת של חנויות קונספט משלה שבה היא מוכרת אך ורק את מוצריה. החל מנעלי ספורט לענפים השונים, בגדי ספורט, ציוד ספורט מסוגים שונים וכדומה. חנויות אלה מיועדות גם למבוגרים ולגם לצעירים וילדים עם מידות תואמות לכל הגילאים בכל המוצרים.

אדידס בתל אביב

את מוצרי אדידס תוכלו למצוא בחנויות הנעלת ספורט רבות בתל אביב, אבל את חנות אדידס תמצאו בקניון דיזינגוף סנטר במתחם A באיזור האופנה החדש. אדידס בסנטר מביאה לכם את מיטב המוצרים של אדידס בכל תחומי פעילותה ותוכלו לקבל בחנות שירות מקצועי ומכוון בכל הקשור לציוד ולבוש ספורט ייעודי. באדידס מייצרים את נעלי הספורט לפי מחלקות וענפי ספורט שונים ואין נעל טניס דומה לנעל כדורסל או לנעל כדורגל או לריצה. בחנות תוכלו ליהנות ממגוון רחב של נעלי ספורט ומוצרים נוספים בכל המידות ולכל הגילאים.

רשת אדידס מעודדת אנשים לעסוק בספורט ולא רק בגלל האינטרס הכלכלי המובהק שלה להגדלת מכירותיה, אלא שהרשת מאמינה שכל אדם צריך לעסוק בספורט (גם אם הוא יחף…) כדי לשמור על בריאות, על כושר גופני ועל נפש בריאה. הרשת מעודדת פעילות ספורטיבית בכל רחבי העולם באופן מקצועי ובאופן חובבני לכל אדם באשר הוא.

ספורט בדיזינגוף סנטר

אדידס בדיזינגוף סנטר מביאה לכם את מוצרי האיכות שלה בכל תחומי הספורט האפשריים והיא נמנית על שורה של חנויות ספורט שממוקמות בקניון גדול זה במרכז תל אביב. הנהלת הקניון המודעת לצרכנים הרבים המחפשים ציוד ואופנת ספורט מעודדת את תחום הספורט והלבשת הספורט במתחם על מנת למצוא פתרונות מגוונים לקהל לקוחות רחב וגדול.

חנות אדידס היא אחת החנויות המובילות את תחום הספורט בדיזינגוף סנטר שבא תוכלו למצוא את כל הנחוץ כדי לעסוק בספורט באופן רציני ומתמשך.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות