אוכל טוב, הכול טוב! גם אצל חיות המחמד שלכם:

בעוד שכלבים וחתולים רבים יסתפקו, ואף ישתוקקו לאוכל הכי זול בשוק, הרי שמי שמתחיל להתעניין מעט יותר מאשר במחיר, מגלה מהר מאוד מדוע זה כך. ממש כמו שאנחנו נרצה חטיפים מלוחים ומתוקים במיוחד, וממש נמצא את עצמנו במאבקים עצמיים מול הפיתוי לאכול דברים שאנחנו יודעים היטב שלא בריאים לנו כלל, כך גם בעלי החיים שלנו.

יצרני מזון לבעלי חיים מודעים לכך היטב, ממש כפי שיצרני מזון לבני אדם מודעים לכך היטב, וזה לא משחק לטובתנו או לטובת חיית המחמד היקרה שלנו. אז איך יודעים מה לקנות? עוברים על הקטלוג של חנות חיות מחמדים ומוצאים את האוכל הנכון!

למה האוכל כל כך חשוב לחיות המחמד?

  1. אוכל בריא אומר גוף בריא – "אנחנו מה שאנחנו אוכלים", משפט ידוע שנשאר נכון לא רק עבור בני אדם, אלא עבור כל יצור חי, כלומר יצור שאוכל. גם חיות המחמד שלכם סופגות וסופחות לגופם חומרים שונים, ואם האוכל רווי בחומרים מזיקים, הגוף שלהם יינזק.
  2. אוכל בריא מוביל לחיוניות – חיה עייפה וחסרת אנרגיה היא חיה אומללה, ממש כמו אדם שאין לו אנרגיה לעשות כלום ירגיש אומלל. אוכל בריא נותן לחיות המחמד שלכם את הבסיס הראוי מבחינת חומרי ההזנה הנדרשים בשביל לשמר אנרגיה גבוהה וחיונית.

זה לא מסתיים בזה!

לא רק גוף בריא והרבה אנרגיה, כשהחיה שלכם אוכלת טוב, הפרווה שלה תהיה בריאה יותר, וכמו כן העמידות שלה מול מזיקים וטפילים, ואפילו מול פרעושים. היא תישן יותר טוב, תעכל יותר טוב, ובכך תשמור על מערכת חיסונית עמידה במיוחד בפני מחלות שונות, ותהיה בריאה באופן כללי.

חנות חיות מחמדים מעודדת את לקוחותיה להאכיל בצורה אחראית ובריאה את חיות המחמד שלהם, מהסיבה הפשוטה – החיות תלויות בנו. אם הן חלק מהבית שלנו, הן לא יכולות לבד, וצריכות את הטיפול המסור שלנו. לכן לא רק שחשוב עד מאוד לוודא כי האוכל של החיה מתאים לה בצורה מושלמת, אלא שאם יש חוסרים, יש להשלים אותם עם תוספי מזון לחיות.

הפוסט בשיתוף מחמדי מרפאה וטרינרית. לביקור באתר: https://www.mahmadi.co.il

תפריט נגישות