חנות חיות מחמדים – כלבים, חתולים, וכל מה שבשבילם

אין שני לאותו גל מתיקות שגואה בתוכנו מעת לעת כאשר אנו מתבוננים בחיות המחמד שלנו. זה ספונטני, ונובע מבפנים, ומגיע כמו סירופ מייפל או קילוח של דבש – מתיקות שנובעת ממש מהקרביים שלנו, ושוטפת את כל הגוף. לחבק אותם, לדאוג להם, לאהוב אותם, ולפנק אותם עם המוצרים שתמצאו בקטלוג של חנות חיות מחמדים.

כלבים או חתולים, זה ממש לא משנה, כולם מעירים בנו את התחושות הללו, שנובעות כמובן מהיכולת האנושית המופלאה – לאהוב. ובמקום להיכנס לוויכוח האינסופי והעתיק של מי יותר מקסים, חתולים או כלבים, נסכים שלכל חיה הקסם שלה, ולכל אדם ההתרגשות הטבעית שלו מזה או מהאחר, או לשניהם גם יחד.

מה לחתולים ומה לכלבים?

  • לחתולים שלכם – נתחיל עם החתולים, כי אמנם הם חמודים מאוד, אבל אנחנו ממש לא רוצים לעצבן אותם. כמו שבני אדם קשוחים לרוב מסתירים רגישות גבוהה במיוחד, כך גם החתולים שלנו, לפעמים קשוחים ונראים מרוחקים, אבל זה רק בגלל שמבפנים הם מתיקות שאין שנייה לה. הם רגישים מאוד, בעיקר למזון, ולכן אם אתם מגדלים חתול בבית, חשוב להקפיד מאוד לתת לו מזון רפואי, מזון בריא, ולא מזון מתועש וזול שפשוט יעשה אותו או אותה חולים ויקצר להם את החיים.
  • לכלבים שלכם – בעוד שהחתול קשוח מבחוץ ורך מבפנים, הכלבים רכים מבחוץ, אבל בפנים אם מדליקים אותם, הם כולם זאבים! וממש כמו זאבים, הקיבה שלהם (לרוב) פחות רגישה. זה לא אומר שצריך להוריד באיכות המזון שלהם, לכן חשוב מאוד לקנות גם להם את המזון שהם אוהבים, ושנכון להם – ואתם תראו את זה מהר מאוד ביציאות שלהם.

ומעבר לאוכל – מה חייבים?

מעבר לבחירה הנכונה במזון, שזה באמת הבסיס להכול עם בעלי החיים שחייהם המפנקים מורכבים מאכילה, מנוחה ושעשוע, יש עוד כמה בחירות הרות גורל שאנחנו צריכים לבצע עבורם. מכיוון שהשינה היא הדבר השלישי בחשיבותו בחיים שלהם (יש שיתווכחו ויאמרו שהיא החשובה ביותר!), חשוב לוודא שיש להם אמצעי שינה נוחים ונעימים.

מעבר לכך, באתר של חנות חיות מחמדים תמצאו קטלוג מרשים ומעניין של מה חשוב וחיוני לבריאות ולאיכות החיים של בעלי החיים שלכם, ושלכם כאשר אתם אחראים עליהם.

תפריט נגישות