אטרקציות לאירועים – תוספות חינניות לאירוע

בכל אירוע מתוכנן שמוזמנים אליו אורחים רבים יש לוח זמנים שנקבע על פי אופיו, צרכי העורכים אותו וטעמם. לרוב, השלבים באירוע קבועים וכוללים קבלת אורחים, טקסים, כיבודים וסעודה, תכנית אומנותית שכולל גם ברכות, ריקודים ופרידה. אילו הם השלבים העיקריים, לעיתים, כל התכנים מתרחשים, ולעיתים, חלקם. מפיקי האירוע ובעליו הם שקובעים את מהלך האירוע ורבים מהם אף רוצים להוסיף תוכן אשר ישדרג אותו. לרשות בעלי האירועים עומד מבחר עשיר של אטרקציות שמהוות תוספות חינניות לאירוע.

מגנטים

יש אטרקציות לאירועים אשר ניתן לשלב אותן לאורך כל הערב וכאלו הם צילומים לצורך הפקת מגנטים באירוע עצמו. מגנטים נחשבים לסוג של מזכרת מיוחדת, ולכן, האטרקציה הזאת פופולארית מאוד. מגנטים ניתן להניח במקומות בולטים מול העיניים, כל מה שצריך זה לוח מתכת, מקרר במטבח ועוד מקומות מתאימים, ואז ניתן ליהנות מהתמונה שעל המגנט כל העת. בעת האירוע יסתובב הצלם בין האורחים ויצלם את המעוניינים, יפיק את המגנטים ויניחם על לוח במקום שנקבע לכך. החוגגים יוכלו לזהות עצמם ולקחת עימם את המזכרת לביתם. ניתן לקבל מגנטים במידות שונות, עם הדפסה על נייר כרומו ועם למינציה ועוד. הדפסה איכותית עם חומרים מעולים תמנע דהיית המגנט לאורך זמן.

אטרקציות מגוונות נוספות

קיימות אטרקציות נוספות שחלקן יכולות להימשך לאורך כל הערב ואחרות אשר טובות לזמנים שונים בו. אטרקציה מקסימה לבת או בר מצווה היא הזמנת צייר אשר יצייר דיוקנאות של ילדים. כמובן, שהאטרקציה מיועדת גם למבוגרים שחושקים בכך, וכולם יכולים לקחת את הציור למזכרת. אטרקציות שנועדו לקבלת הפנים הן שזירת פרחים כאשר אורח יכול לקבל פרח על דש הבגד ואורחת פרח לשיער. מופע ליצנים ושחקנים אשר יעסיקו את הילדים בפאתי אולם האירועים נחשב לסוג של אטרקציה מעולה, ניתן להוסיף מתקנים מתנפחים אשר ילדים יכולים לבלות עליהם לאורך כל האירוע.

בחירת נותן שירות

קיימות אטרקציות שנועדו לטקסים עצמם והם זיקוקין ופירוטכניקה לפני הטקס, במהלך הריקודים ועוד, הופעת נגנים וזמרים המלווים את הזוג לחופה, או שמנעימים את זמני האורחים בעת קבלת הפנים והארוחה. כלי הנגינה המקובלים מאוד באירועים כאלו הם: שופרות וכלי נשיפה אחרים, תופים, כינורות ועוד. יש שמזמינים עיצוב בלונים, מתקנים להפרחת בלוני סבון גדולים ועוד. מומלץ לכל מי שמבקש להשקיע באטרקציה מיוחדת להזמינה מאת נותן שירות מקצועי ובעל ניסיון. התאמת האטרקציה לאירוע חיונית מאוד ותיעשה על פי אופיו ואורחיו, ונותן השירות יכול לייעץ רבות בנושא.

מולטי מגנטים לאירועים מתמחה בהפקת מגנטים לכל סוגי האירועים באזור רחובות והמרכז : http://magnetsforevents.co.il

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות