אטרקציות לחתונה- כל הטרנדים של 2013

סביר להניח שכל אחד מאיתנו היה בשניים או שלושה חתונות לפחות, במהלך העשור האחרון. אם תשוו בין חתונה שנחגגה בשנות ה-90 לחתונות של שנות האלפיים המאוחרות – יש הבדל משמעותי. אטרקציות לחתונה הם אלו שהביאו את הבשורה החדשנית בתחום החתונות, אז רגע לפני שסגרתם את האירוע לפרטיו, דאגו לאטרקציה או שניים שיעניקו משהו בלתי נשכח לאורחים ולכם. מוצעות שלל אטרקציות בסגנונות שונים לחתונות בומבסטיות והמוניות, כמו גם לחתונות שקטות ואינטימיות.

קבלת פנים – שמחו את האורחים שלכם

אטרקציות לחתונה – זהו תחום שנחלק על פי תוכנית החתונה שלכם החל מקבלת פנים, בהמשך לחופה ובסוף לרחבת הריקודים. בזמן קבלת הפנים נהוג להזמין אטרקציות כגון: צלם מגנטים, צייר קרקטורות שמאייר את האורחים, אם אתם מעדיפים אטרקצייה מוזיקלית תוכלו לשכור כנריות, חצוצרן, נגן קלרינט או פסנתרן. הטרנד החם של השנה הוא צילומי המגנטים וזאת מאחר שכל אורח זוכה למגנט אחד לפחות ומותיר מזכרת לאורחים. כמובן, שאם אתם אינכם מוגבלים בתקציב, תוכלו לשכור מספר אטרקציות לקבלת הפנים.

רגע החופה- רגע שלא נשכח

החופה זהו הטקס שלשמו מקיימים את האירוע החתונה ולכן, חשוב להפיק חופה בלתי נשכחת ומרגשת במיוחד. אטרקציות לחתונה בזמן החופה כוללת בניהם את שדרת הזיקוקין בעת שהזוג פוסע בדרך לחופה, זיקוקין מרהיבים לאחר שבירת הכוס, אם אתם מעדיפים משהו פחות רועש תוכלו לשכור אטרקציות כגון: הפרחת בלונים או הפרחת יונים.

רחבת הריקודים- צבעונית ואטרקטיבית

לרחבת הריקודים יש אטרקציות לחתונה מגוונות, ניתן לקחת חלק מהן או לשלב מספר רב של אטרקציות וזה כמובן תלוי בתקציב. בראש המצעד הם עשן כבד וקונפטים, שכן נהוג להשתמש בהם בשני ריקודי הסלuאו, ריקוד הסלuאו של החתן והכלה ולאחר מכן, הסלuאו לאורחים. גם בועות סבון הן אטרקציה מבוקשת במיוחד לאור העובדה שהן מוצעות גם בטעמים. אם אתם ממש רוצים שמח ויש לכם המון מוזמנים צעירים, תוכלו להזמין אביזרים משמחים כמו: מרשרשים, משקפיים צבעוניות, בלונים, מחזירי אור ועוד.

בר מתוקים ובר אקטיבי

במסגרת אטרקציות לחתונה קיימת אפשרות לבר מתוקים חיצוני, ללא קשר לאולם ולקינוחים שהם מציעים. בר מתוקים יכלול בתוכו ממתקים אטרקטיביים ומסוגננים, מפלי שוקולד חום ולבן, טעימות של מתוקים וכדומה. המתוקים ממתיקים את האווירה ומשתלבים נהדר עם אלכוהול. וכמובן, שאת בר האלכוהול האקטיבי כולם מכירים. הבר האקטיבי מציע שלל משקאות חריפים וקוקטילים ייחודיים המוגשים באופן ייחודי ואטרקטיבי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות