איזה מאוררים כדאי לשים בחדר העבודה?

חדר העבודה שלכם הוא מקום שבו אתם עובדים, יוצרים ולעיתים מבלים בו את מרבית יומכם. על מנת שחדר זה יהיה פרודוקטיבי, נעים ונוח גם בחודשי הקיץ החמים, אתם בוודאי רוצים להפוך אותו לקריר ונעים. כדי לעשות זאת תוכלו להציב במקום מזגן או מאוורר שיתאימו לחדר העבודה אך גם לא יתפסו מקום רב. אז אילו מאווררים יכולים להתאים לחדר העבודה שלכם? כל התשובות והאופציות בהמשך.

מאוור עומד – מאוור עומד הוא האופציה הראשונה שניתן לשים בחדר העבודה. את המאוורר ניתן להזיז ממקום למקום, והאו גבוה וזז מצד לצד. עם זאת למאוורר זה ישנם חסרונות והן כי מאוורר כזה תופס מקום רב, הוא גבוה למדי, והוא לא ניתן להזזה בקלות.

מאוורר שולחני – אופציה נוספת לאוורר חדר העבודה הוא מאורר שולחני. מאוורר זה הוא בדרך  מאוורר נמוך יותר מהמאוורר העומד, והוא מתאים להנחה על שולחן או כיסא. המאוורר מקנה אוויר נעים וכיום ישנם גם מאווררים שולחניים שטוחים שניתן להעמיד על השולחן או על שרפרף וגם על הרצפה ולכוון אותם לכיוון שלכם. עם זאת חשוב לדעת כי האוויר שיוצא ממנו הינו מאד ממוקד מאד – מה שיכול להעיף מסמכים, ומעט להרעיש.

מיני מאוורר – עוד תוכלו למצוא מאווררים קטנים במיוחד שגם אותם מניחים על השולחן. המאווררים מאד קומפקטיים ומתאימים למי שרוצה אוורר קטן וממוקד. עם זאת בחודשי הקיץ החמים האוורר אינו מורגש בכלל.

מאוורר תקרה – כיום ישנם מגוון מאווררי תקרה שעושים את עבודת האוורר בצורה מדהימה. מאווררים אלה ממש כמו מזגנים מחלקים את האוויר בחדר בצורה שווה, הם מעוצבים במגוון גדלים – כך שניתן להתאים אותם לכל סוגי חדרי העבודה, והם מעוצבים בצורה יפה. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שהם בנויים ממנה, ניתן לשלוט בעוצמת האוורר של מאוורר תקרה וישנן מאווררים שמספקים גם חימום כך שניתן לחסוך ברכישת תנור לחדר העבודה.

מזגן נייד – עוד תוכלו להצטייד בחדר העבודה במזגן נייד. אם אין לכם בבית מזגן מפוצל, מזגן נייד יכול להיות אפשרות נהדרת למיזוג החדר.

תפריט נגישות