איזה ציוד רפואי אמבולנס פרטי צריך להכיל

שירותי אמבולנס פרטיים הם שירותים חשובים שרבים עושים בהם שימוש

שירותי אמבולנס פרטיים הם שירותים שבוודאי לא עולים לראש ראשונים כאשר אתם חושבים על אמבולנסים באופן כללי. אמבולנסים, ככלל, הם בדרך כלל ניידות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום, נכון? ובכן, התשובה לשאלה הזאת היא לא, ולא פחות מכפי שמגן דוד אדום פועל ותפעל ברחבי הארץ, פועלים גם שירותים פרטיים של אמבולנסים שמספקים שירותים רפואיים חשובים ואיכותיים, כמו גם מתוכננים היטב, עבור מגוון רחב מאוד של לקוחות. החל באנשים שמעוניינים להתאשפז במועדים מסוימים וזקוקים לליווי רפואי צמוד או לחיבור במכשירים, דרך מעבר בין בתי חולים וכלה בהסעה של אדם חולה לאירוע משפחתי או לערב חג – האמבולנס הפרטי יבצע משימות שהאמבולנס הרגיל לכולם לא יבצע. כעת, חשוב גם להבין בדיוק כיצד מקבלים את השירות הרפואי באמבולנס הפרטי – קרי, מהו הציוד הרפואי הקיים בתוכו.

 

מהו הציוד הרפואי שחשוב שיהיה בכל אמבולנס פרטי?

  • ציוד החייאה – הציוד הבסיסי והחשוב ביותר שצריך להיות בכל אמבולנס, פרטי או של מגן דוד אדום, הוא ציוד החייאה. ציוד ההחייאה הנמצא באמבולנסים פרטיים הם ציוד המשמש עבור החייאות מכשירים והחייאות ידניות – מכשיר דפיברילטור, מכשירי סאקשן ומשאבת אוויר ועוד. כך, ניתן לתת מענה רלוונטי עבור מצבים של דוב לם, למשל.
  • ציוד חבישה – ציוד חבישה הוא ציוד חשוב בכל אמבולנס גם כן, וכך גם באמבולנס פרטי. ציוד החבישה נועד לתת מענה למצבים של פציעה ושל פצעים פתוחים ומדממים בעיקר – תחבושות אישיות, ובמידת הצורך גם חוסמי עורקים. כך, ציוד החבישה מאפשר לתת גם מענה חירומי במידת הצורך – גם לאנשים שלא מאושפזים באותה שנייה תחת ההשגחה של האמבולנס.
  • ציוד מעקב – אמבולנס פרטי יכול לבלבל במבט ראשון, מכיוון שבמרבית הכלים הללו ישנם לא מעט מוניטורים המקיפים את הנוסע היושב באמבולנס, ויכולים גם להבהיל אנשים מסוימים. עם זאת, אלו הם למעשה כלי ניטור – באמצעות כלי הניטור הללו אפשר לדעת מה מצב הלב ומה מצב תפקודי הגוף האחרים, מה לא ברור ולא ידוע ויכול להיות גם קריטי עד הרגע שבו מחברים את המכשירים.
  • תרופות – כמובן שצריכה להיות כמות תרופות מספיקה לאמבולנס, וזה לא עניין של מה בכך. מעבר למאגר התרופות הרגיל שצריך לכלול את כל מה שבין משככי כאבים לתרופות לחץ דם – בהחלט סביר כי לקראת הגעה של מטופל כזה או אחר ידאגו לכך שיהיה באמבולנס את התרופות הנחוצות לו באופן אישי.

עם אמבולנס איכותי, צוות מיומן וציוד מתאים – מקבלים שירות רפואי ראשון במעלה

מעבר לציוד שהוא מרכיב חיוני בעבודה האמבולנס, נמצאים אנשים. אנשים מקבלים ציוד ומצילים חיים באמצעותו, ואנשים מפעילים אמבולנסים פרטיים איכותיים בהם החוויה באמבולנס היא חיובית מכפי שחשבתם שהיא יכולה להיות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות