איך הפכו רכבי השטח לרכבי פנאי בשנים האחרונות?

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה מבורכת בענף הרכב. יותר ויותר אנשים בוחרים לרכוש מכוניות פנאי שונות, כמו למשל דאצ'יה דאסטר החדשה, מיצובישי אאוט-לנדר ועוד סוגים רבים של רכבים. בימינו ניתן לרכוש מכוניות במסלולי תשלומים נוחים במיוחד, כך שאין פלא כי כבישינו הפכו מוצפים בהנעות כפולות 4X4.

ישנם רכבי פנאי רבים שמצוידים גם במערכות הנעה רגילות 4X2, אך רכבים אלו רחוקים מלספק את התחושה של מכוניות משפחתיות. אחת הדוגמאות האלגנטיות ביותר עבור מכונית עם הנעה רגילה שמספקת אווירה ונוחות של רכב שטח, היא הדאצ'יה דאסטר – שקדמה את הדגם הנוכחי. כיום בדגמיהם הנוכחיים, דאצ'יה דאסטר החדשות מגיעות מצוידות בהנעה 4X4 שתיקח אתכם עמוק אל תוך השבילים הכי ירוקים ומאתגרים.

איך התברגו רכבי שטח לראש טבלת מכירות הרכבים?

אז איך בעצם הפכו רכבי השטח לרכבי פנאי בשנים האחרונות? הסיבה לכך, בין היתר, היא גם בתועלת אל מו העלות שיחסית זולה. אם פעם היינו צריכים לשלם הון עתק בכדי לרכוש ג'יפ חדש, הרי שכיום, במחירים אטרקטיביים למדיי ניתן לרכוש רכבים שמפנקים אתכם במרחב פנים מאובזר ברמות הגבוהות ביותר.

רבים בוחרים גם לרכוש רכבים דרך חברות הליסינג ומגרשי הרכב השונים, אך המון אנשים בימינו ובגלל המחירים הנוחים, מעדיפים דווקא לרכוש מכוניות חדשות מחברות הרכבים. כנראה שאין דבר שיכול להחליף את ריח הרכב החדש שרוכשים ואת פעולת הורדת הניילון מהרכב.

יד ראשונה רכב פנאי ושטח

כשרוכשים רכב חדש, במיוחד אם זה רכב פנאי שטח מכל סוג, כדאי לזכור שאתם בעצם הידיים הבתוליות על הרכב, ובעולם הג'יפים זה משמעותי ביותר. מה הכוונה? הכוונה שכדאי לזכור שכל כניסה לשטח עם רכב פנאי שטח, גם אם מאוד מפואר, עלולה לעלות באלפי שקלים. זאת, במידה והנהג אינן מיומן או מבצע טעות כמו כניסה לבורות במהירות.

במילים אחרות, כאשר רוכשים רכב חדש, אין צורך לחשוש לגבי נושאים כמו נהגים שנהגו ברכב באופן אגרסיבי. במקרים מסוימים, אנשים רוכשים רכבי פנאי שטח ללא בדיקה במכוני הבדיקה השונים, מה שיכול לגרום לכך שבסוף יירכש ג'יפ עם סדקים בשלדה. כשרכב פנאי נוסע בשטח רבות, גם זה ייתכן, למרות שיש צורך לנהוג באופן מאוד אגרסיבי בכדי לסדוק שלדת רכב.

נוחות עירונית ונוחות בשטח

רכבי השטח הפכו לרכבי פנאי בשנים האחרונות, וכנראה שאין על זה ויכוח כלל וכלל. נדמה כי בכל מקום אנחנו רואים רכבי פנאי שטח שאפילו מצוידים במנועי טורבו זריזים ביותר.

בשורה התחתונה, רכבי פנאי ושטח כיום מספקים לנהג את האפשרות להנות מהנהיגה בתוך העיר וגם מנהיגה בשטח. בין אם אתם נהגים עירוניים או כאלו המכורים לשטח בשבת, דאצ'יה דאסטר וחברותיה יהיו מענה מאוד מדויק עבורכם.

תפריט נגישות