כיצד תבחרו סטודיו לעיצוב מוצרים חדשים?

רוצים לעצב מוצר חדש? כאן נסביר כיצד לבחור סטודיו לעיצוב מוצרים חדשים!

איך מוצר נולד? כמו תינוק!

בדיוק כמו בשיר מהכבש השישה עשר, שעוסק בכתיבת שיר, כך גם לגבי מוצר חדש. הוא מתחיל מרעיון, שלאט לאט רוקם עור וגידים והופך לדבר מוחשי. לאחר שהיה סגור במגירה או במפעל, הוא יוצא החוצה אל השוק ולומד להכיר את העולם כפי שהעולם לומד להכיר אותו והכל עם הליווי של האמא האבא – הוגה הרעיון והמבצע בפועל.

ערך החדשנות

בתקופה הטכנולוגית, בה אנו חיים, החדשנות והקידמה הפכו לערך. כולנו רוצים לחדש ולהיות הבעלים של מוצרים חדשים וחדשניים, שיקלו על חיינו וישפרו את רמתם ואיכותם. יחד עם זאת, היות החדשנות והקידמה הפכו לעניין שבשגרה, הדרישות של השוק מהמוצרים גבוהות יותר ולכן נדרש מאמץ רב יותר כדי להפוך את המוצר למבוקש ורווחי.

ניסיון של סטודיו לעיצוב מוצרים חדשים

הניסיון של סטודיו לעיצוב מוצרים חדשים הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירתו. זאת, משום שניסיון זה יכול להאיר את העיניים שלכם וליצור את ההבדל בין מוצר שנשאר במחסנים לבין מוצר שנחטף על ידי הלקוחות. איך? מפני שסטודיו מנוסה כבר עשה זאת בעבר ולכן יודע מה נדרש כדי להפוך גם את המוצר שלכם לבעל ערך. לכן מומלץ גם לבחון מי היו הלקוחות של הסטודיו בעבר ומה הייתה מידת ההצלחה של המוצרים.

מקצועיות

כאשר מעצבים מוצר חדש חשוב לקחת בחשבון שהתהליך לא מסתיים בשלב העיצוב, אלא רק מתחיל בו! אחד החלקים החשובים הבאים לאחר שלב העיצוב הוא שלב הביצוע. שלב זה דורש מקצועיות מירבית על מנת שניתן יהיה לייצר את המוצר באופן יעיל וחסכוני ולא פחות חשוב מכך – איכותי!

שירות

כמו בכל דבר, גם בבחירת סטודיו לעיצוב מוצרים חדשים חשוב להתייחס לפן השירותי. זאת, משום שכאשר מגיע אדם, ובעיקר אם הוא חסר ניסיון, לעיצוב מוצר חדש, הוא צריך ליווי והכוונה ועליו להרגיש בטוח לשאול את כל השאלות המטרידות אותו. כל זאת, במטרה להפוך את פנטזיה למציאות.

תפריט נגישות