איך להתמודד עם בעיית הרטבה בגיל מבוגר?

אנשים אשר סובלים מבעית הרטבה לא קשה נעזרים בפתרונות ספיגה שונים כאלה ואחרים, כאשר הבולט ביניהם הוא לא אחר מאשר פדים סופגים למבוגרים כמובן.

 פדים סופגים למבוגרים עם בעיית הרטבה קלה

סובלים מבריחת שתן? קודם כל יותר מכל דבר אחר חשוב שתדעו כי אתם לא לבד. בקרב מבוגרים בגיל הזה, ולעתים גם בגילאים צעירים יותר – בריחת שתן היא תופעה נפוצה מאד, אשר באופן טבעי רוב האנשים נוטים שלא לדבר עליה מן הסתם. החשש הוא כמובן מכך, כי ברגע שיש בעיה כזו – צריך להשתמש וודאי במוצרי ספיגה כמו חיתולים למבוגרים. אולם, יחד עם זאת בהחלט שחשוב לדעת ולהבין את ההבדל – חיתולים למבוגרים מיועדים אך ורק לאנשים אשר לא יכולים לתפקד באופן עצמאי. לעומת זאת, פדים סופגים למבוגרים, מאפשרים לכם לפתור את בעיית ההרטבה בקלות יתרה, והם כמובן מתאימים למצבכם בצורה הנוחה ביותר שיש. אינם נראים לעין ולא מורגשים. כך שתוכלו להנות מחיי היום יום שלכם ללא חששות.

 מתנהלים באופן חופשי לחלוטין עם פדים סופגים למבוגרים

אין זה סוד כי כיום נראה כי פדים סופגים מאפשרים לכם בעצם להתנהל בצורה עצמאית לחלוטין, וכך לשמור על אורח החיים שלכם בדיוק כפי שהיה עד כה מן הסתם, מבלי שזה משנה במה אתם עוסקים ובלי דאגות וחששות. את הפדים אפשר להניח מתחת לבגדים התחתונים, וללכת בצורה חופשית לגמרי. עיצובם של הפדים מזכיר במקצת את התחבושות ההגייניות, וכיום יש גם הבדלים בין פדים לגברים לבין פדים לנשים.

חשוב מאד לציין כי חיתולים למבוגרים מתאימים לספיגה של הפרשות רבות או לשעות הלילה, כאשר לעתים מדובר ממש על ליטרים של שתן. לעומת זאת, הפדים הסופגים מתאימים לבריחת שתן מועטה יחסית והפדים הסופגים ביותר, יכולים לספוג קצת פחות מליטר שתן. לכן, הפדים הסופגים מסייעים למבוגרים רבים שסובלים מבריחת שתן בכמות מועטה יחסית, אך הדבר פוגע בתחושת הערך העצמי ובביטחון העצמי שלהם. בעזרת הפדים, השתן נספג בן רגע, הגוף והבגדים נותרים יבשים, ואתם יכולים להמשיך את יומכם כרגיל וכמובן לתפקד כרגיל בלי דאגות מיותרות.

 מנגנון נוח במיוחד

עוד יתרון שחשוב מאד להבין הוא בכך שקל מאד להשתמש בפדים הסופגים. בניגוד אל חיתולים למבוגרים שאותם מלבישים על אנשים, פדים סופגים פשוט מניחים בצורה פשוטה על התחתון, ומשם אפשר להתנהל כרגיל ולהרגיש חופשים לנוע ממקום למקום מבלי שתיגרם אי נעימות. אין צורך בשימוש בתכשירים מיוחדים, ואין צורך להימנע מפעילויות מיוחדות. כיום קימות הרבה חברות אשר מייבאות מוצרי ספיגה למבוגרים. כך שאם אתם זקוקים למוצרים אלו, חשוב מאוד לבדוק לפני הרכישה האם החברה אכן טובה ואיכותית, לדוגמה לבדוק המלצות, לבדוק את איכות מוצר הספיגה וכמובן את המחיר שחברה מציעה למוצר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות