איך לעשות פוסט לפייסבוק

חברה שמשווקת ספרים לילדים ולנוער, רוצה מאוד להתפרסם בפייסבוק, בשביל זה היא צריכה לדאוג להעלות דף מעוצב בתוכנת הפוטושופ, לתוכנת הפוטושופ, צריך להעלות תמונות שקשורות לחברה, למוצריה, כותרי ספרים מעניינים, לקוחות בחנות שרוכשים את הספרים, והחיוכים שלהם, כל תמונה כזו שעושים עליה עיצוב בפוטושופ ערכה לא יסולא בפז. אפשר לצלם את החנות מבחוץ עם השלט ובו הפרטים וטלפוני ואפשר לצלם את החנות מבפנים איפה שרואים את כל הלקוחות שעוברים ורוכשים את הספרים עם פנים מחוייכות. בסוף מעלים את התמונות לפוטושופ.

פוטושופ היא תוכנה מדהימה שבה אפשר להיעזר להעלות תמונות מעוצבות לפוסטים שלכם בדף הפייסבוק, אפשר באמצעותה לחתוך את התמונות לגדלים מתאימים לפי דרישות הפייסבוק cover שגודלו 851X315 תמונת פרופיל ריבועית שגודלה 160X160 כל תמונה שצולמה ברזולוציה מתאימה יכולה להתאים לדרישות העיצוביות להעלות פוסט לפייסבוק, תוכנת הפוטושופ גם מסייעת לכם לדאוג שהתוכנות שיועלו, יועלו בצורה חדה ונקייה ולא מטושטשת מדי ולא כהה מדי, אם אתם רואים תמונות כאלו מהרגע שאתם פותחים אותן בתוכנת הפוטושופ, זה הזמן לערוך אותן עם הכלים השונים שיש בתוכנה כדי שהתמונות ייראו טוב.

תוכנת הפוטושופ גם מאפשרת לשלב בין 2 תמונות או יותר, העלאת תמונה כזו לפוסטים שלכם בפייסבוק בטוח תגרום לקבל הרבה לייקים, במיוחד על מורכבות והעניין הרב שהיא יוצרת בצורת עיצוב זו, תשמרו את התמונה בפורמטים שפייסבוק עובדת איתם ומכירה, לרוב מדובר בפורמט פשוט של jpg תוודאו שהקובץ לא גדול מדי ואם כן, יש אפשרויות בתוכנת הפוטושופ להוריד את המשקל של הקובץ במקצת ע"י הורדה קטנה של האיכות ומשחק קטן בכל מיני פרמטרים שעל פניהם לא משפיעים כלל על נראות התמונה, אבל על המשקל משקיעים רבות, זה חשוב מאוד כדי שהפוסט יוכל לעלות לעיני גולשי הפייסבוק ביתר קלות.

על מנת להעלות פוסטים כאלו מעוצבים ועם חשיבה מאחוריהן שייגרמו ללייקים מיידיים של גולשי הפייסבוק מומלץ ללמוד את תוכנת הפוטושופ ויכולותיה המדהימות, תנסו לבדוק אם אתם רוצים ללמוד את התוכנה במכללה או במדריכים שתראו באינטרנט או בקורסים און ליין שלא מחייבים אתכם אפילו לקום ממקום מושבכם הכל זה הודות לפלאי האינטרנט, תלמדו פוטושופ שיעזור לכם להעלות פוסט מצליחים ביותר לדפי הפייסבוק של העסקים שלכם.

תפריט נגישות