איך לקנות כפפות גומי איכותיות ובטיחותיות

כפפות עבודה מהוות דבר חשוב ביותר במגוון עבודות שונות. לא פעם הן מהוות אביזר בטיחות חשוב שאין לוותר עליו. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של כפפות המתאימות הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי. חשוב להכיר היטב את כל סוגי הכפפות על היתרונות והחסרונות שלו וזאת בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר.

 

מדוע חשוב לבחור כפפות בצורה הטובה ביותר?

בעבר, לא היו יותר מדי סוגים של כפפות והיה ניתן למצוא בכל מקום עבודה את אותו סוג כפפות. יחד עם זאת, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של כפפות גומי וכן כפפות מחומרי גלם אחרים, דבר אשר מבטיח התאמה מדויקת של סוגי הכפפות בהתאם לצרכים העומדים על הפרק. חשוב לדעת כי התאמת כפפות היא קריטית עבור צרכי עבודה וזאת בכדי שהעבודה תתבצע הטובה ביותר הן מבחינת נוחות העובדים והן מבחינת הבטיחות שלהם. לא כל סוג של כפפה מתאימה לכל סוג עבודה ועל כן, טרם בוחרים כפפות, חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מכירים את כל סוגי הכפפות וכן, לרכוש אותן רק במקום שבו יש מגוון סוגי כפפות, באיכות גבוהה ובמחיר משתלם.

 

סוגים של כפפות

כיום ניתן למצוא סוגים של כפפות, הנה כמה מהסוגים הנפוצים בשוק:

ראשית כל, כפפות כותנה. אם אתם עובדים עם טמפרטורות גבוהות של חומרים, מדובר על הכפפה הטובה ביותר עבורכם. מדובר על כפפה אשר עשוי מבד 100 אחוז כותנה כאשר הדגש בעיצוב הכפפה הוא לאפשר לה להעניק עמידות מפני חום של עד 250 מעלות צלזיוס. הכפפות הללו מתאימות בעיקר לעובדים בתחום האנרגיה, הקרמיקה, התחזוקה ועוד.

סוג נוסף של כפפות הוא כפפות עור. מדובר על כפפות ייחודיות שמתלבשות על היד ומאפשרות חשיפה של האצבעות וזאת לצורך ביצוע עבודה מדויקת. הכפפה המדוברת אידיאלית עבור עבודות ריתוך וכל עבודה אחרת הדורשת דיוק מקסימלי.

סוג נוסף הוא כפפות  PVC. מדובר על כפפות איכותיות שניתן לעבוד איתן במפעלים שונים שבהם עובדים עם כימיקלים.

עוד סוג של כפפות שניתן למצוא הוא כפפות ג'ל. מדובר על כפפות בפיתוח ייחודי עבור תעשייה המאפשרות לעבוד בצורה נוחה. הכפפות הללו מתלבשות בצורה מדויקת על מבנה כף היד ועל כן הן מאפשרות לשפר אחיזה.

 

כפפות גומי

בין כפפות הגומי ניתן למצוא כיום: כפפות לטקס שהן כפפות הרלוונטיות ביותר הן עבור ענף הרפואה והן עבור ענף התעשייה. בתקופה שבה הייתה התפרצות של נגיף הקורונה חלה עלייה בשימוש בכפפות המדוברות. חשוב לדעת כי מדובר על כפפות שיכולות להיקרע ועל כן כדאי לרכוש כמות גדולה שלהן.

סוג נוסף של כפפות גומי הן כפפות סריג גומי. מדובר על כפפות מצוינות ביותר עבור עובדים בתחום התשתית שכן הן מאפשרות עבודה נוחה וכן מאפשרות הגנה מקסימלית על הידיים מפני כימיקלים שונים.

גם כפפות ניטריל הן כפפות גומי נפוצות אשר ניתן למצוא בצבעי כחול או שחור. מדובר על כפפות המספקות הגנה על כפות הידיים מפני חיידקים ולא פעם בוחרים בהם עבור עבודות ניקיון מגוונות ושונות וכן עבור עובדים במעבדות ועובדים בתחום הרפואה.

 

כיצד תבחרו את הכפפות הטובות ביותר?

כאמור, כיום ניצן למצוא סוגים שונים של כפפות אשר משמשות עבור צרכים רבים ושונים לרבות עבודות מסוגים שונים. בשל העובדה שההיצע בתחום הכפפות הינו גדול ביותר ויש חשיבות לדייק בבחירת הכפפות הרי שחשוב ביותר לרכוש אותן מחברה אמינה ומקצועית ביותר בתחום המדובר. חשוב מאוד שהחברה שתבחרו בה תספק מגוון רחב של סוגי כפפות שונות באיכות גבוהה אשר מהם תוכלו לבחור את הכפפות הנדרשות לכם. לא פעם יש צורך בהזמנת כמות גדולה של כפפות ועל כן, חשוב מאוד לבחור בחברה אשר מציעה מחירים נוחים על הזמנות גדולות של כפפות. חשוב להבטיח כי כל הכפפות עמידות, חזקות ואיכותיות והן ישמשו רצכם עבור המטרה בצורה הטובה ביותר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות