איך מפתחים אפליקציות בדרך הטובה ביותר?

פיתוח אפליקציות לאייפון הפך לעניין של מה בכך לאנשים שבחרו בדרך זאת כדרך חיים. כיום באמצעות פיתוח אפליקציות ניתן לפתח קריירה שלמה ואף להפוך לאנשים עשירים במיוחד. אז איך ניתן להפוך למפתח אפליקציות?

ישנם כמה כללים חשובים שיש לעקוב אחריהם למתחילים. חשוב בתחילה להיעזר בחנות של App Store הלוא היא חנות האפליקציות שחברת אפל מנגישה למשתמשים. מי שרוצה לפתח אפליקציות עליו להיעזר בחנות של אפל כדי לעשות כן. ולשווק אותו דרך התוכנות החדשות של המכשיר הנייד שבו הוא משתמש.

פיתוח אפליקציות דרך Microsoft

מי שרוצה יכול לפתח אפליקציות דרך Microsoft פיתוח זה פועל בשיטה מעט אחרת וניתן דרך Microsoft לפתח אפליקציות שונות בעיקר בסביבת האייפון ולהריץ אותן.

מה הציוד שיש להשתמש בו על מנת לפתח אפליקציות

על מנת לפתח אפליקציות לא צריך ציוד יקר. הציוד הוא בעצם תוכנות Java שונות ועבודה בסביבת Windows וסביבת Linux. כדי לעבוד יש לעבוד עם מחשב Mac הלוא הוא מחשב המקינטוש, או מחשב מיני מקינטוש. עוד תזדקקו ל iPhone או iPod Touchשמכיל פיצ'רים כדי לבדוק את האפליקציות שפיתחתם, ויש לבצע רישום לתוכנית המפתחים של אפל שמחיר של 99 דולר לשנה.

האם צריך להירשם על מנת לפתח אפליקציה עצמאי או כחברה?

אם תרצו תוכלו להיות מפתחי אפליקציה עצמאיים, אך אם תרצו להירשם כחברה תצטרכו לשלם סכום של 299 דולר כדי לצרף מתכנתים לחברה שלכן. אם תרצו לעשות כן תצטרכו להתחיל בתהליך הרשמה מוקדם. חשוב לדעת שפיתוח אפליקציות כפוף כולו לחוקים של חברת apple וכדי להיות מפתח אפליקציות אין ברירה אלא לעבוד לפי התכתיבים של החברה גם אם אתם רק בשלב בו אתם מתנסים.

היעזרו בחברה לפיתוח אפליקציות

אם יש לכם רעיון לאפליקציה אך אינכם רוצים להיות מעורבים בשלבי הפיתוח, מומלץ להיעזר בחברה מומחית לפיתוח אפליקציות. חברה מסוג זה תיקח אתכם שלב אחר שלב בפיתוח ותזניק את הרעיון שלכם מעלה ותוכל להפוך אתכם לאנשים עשירים במיוחד.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות