איך משדרגים מקום לאירוע קטן?

איך משדרגים מקום לאירוע קטן?
– כל הטיפים

אירוע קטן בדרך כלל יציין חגיגה אינטימית בעלת אופי ייחודי ואישי, לרוב מדבור באירועי ברית או בריתה, ימי הולדת של גיל מיוחד, חתונת כסף או זהב וכדומה..

עברנו את תקופת הקורונה, עכשיו כולם חזרו לעשות אירועים ובגדול!

אז אם אתם מחפשים מקום לאירועים קטנים בנתניה או באזור השרון – הנה המלצה על אולם אירועים בנתניה שעונה על כל הדרישות האלו ויותר:

אולם אירועים אקפלה בנתניה (עד 230 איש) – www.acapella-events.co.il

 

באירועים קטנים הדבר החשוב ביותר הוא ללא ספק האוכל, כשהאירוע קטן, כל הדברים הגדולים נעלמים ואנחנו נשארים עם הדברים הבסיסיים שמרכיבים את האירוע והם אלו שהופכים להיות החשובים ביותר! בנוסף לאוכל שצריך להיות איכותי וטעים, גם בחירת המקום לאירוע הוא דבר חשוב מאחר והמקום לאירוע קטן הוא זה שמתווה את האווירה לאירוע כולו..

מאחר ובחירת המקום ותפריט האירוע הם שני המרכיבים החשובים ביותר באירועים קטנים כל עבודת השדרוג של האירוע צריכה להתבסס עליהם!

אירוע קטן שעושה רושם גדול..

עיצוב אולם לאירועים קטניםשדרוגים שיעבדו באירועים גדולים, כמו מופע בידור, לא יעבדו באירוע קטן ולרוב הגימיק שתבחרו לא יצליח למשוך את תשומת הלב של כל הקהל באירוע. מאחר ומדובר באירוע קטן, יהיה ניכר באופן משמעותי שלא כל הקהל מרוכז בגימיק והוא פשוט יאבד את הטעם והעניין. השדרוגים שתוסיפו לאירוע קטן צריכים להתבסס על האורחים שלכם, הם צריכים להיות כאלו שיתוו את האווירה והניחוח על מנת שיחברו בין האורחים ויעצימו את החוויה האינטימית שמאפיינת אירועים קטנים.

מבחינת המקום

מבחינת המקום – כדאי להשקיע בעיצוב של המקום לאירוע קטן ולהתאים אותו לאופי האירוע. באירוע ברית או בריתה כדאי להוסיף בלוני הליום צבעוניים ולהשקיע בתמונות משפחתיות שיוקרנו על קירות האולם, באירוע יום הולדת כדאי להשקיע בעיצוב השולחנות עם סידורי פרחים קטנים למרכז השולחן ובזרי פרחים גדולים למתחם קבלת הפנים. לכל אירוע אופי ייחודי משל עצמו וכך העיצוב צריך לדבר באותה השפה כדי שיוכל להעצים את החוויה שלשמה התכנסנו.

מבחינת האוכל

מבחינת האוכל – אפשר לשדרג את התפריט בנתח בשר איכותי, להעשיר את מזנון קבלת הפנים במטעמים מגוונים, כדאי ורצוי לתגבר את צוות המלצרים בכמות שתהיה גדולה מהיחס שבדרך כלל יאפיין אירוע גדול וכך גם השירות מבחינת ההגשה והפינוי יהיו מעל ומעבר, גם את בר המשקאות כדאי לשדרג לאלכוהול תוצרת חוץ ולהוסיף קוקטייל מיוחד לשלב קבלת הפנים.

אם אתם צריכים המלצה על קייטרינג בשרי כשר למהדרין בנתניה, אז גם פה יש לנו המלצה שלא כדאי לכם לפספס!

את קייטרינג גורמה כבר יצא לכם להכיר? הם מוכרים אוכל מוכן לשבת וגם מספקים שירותי קייטרינג בשרי כשר לכל אירוע שתרצו. מומלץ מאוד לבקר באתר שלהם ולהתרשם מההיצע והאיכות. בהחלט קייטרינג מומלץ שכדאי לכם להכיר.

 

הדברים הקטנים שלרוב ייעלמו מעניינו באירוע גדול, יקבלו משמעות אחרת לגמרי, כאשר מדובר באירוע קטן. הבחירות הנכונות יכולות לשדרג את האירוע וליצור חוויה בלתי נשכחת לכם ולאורחים שלכם. מקום איכותי לאירוע קטן ידע לספק לכם את כל המרכיבים והשדרוגים הנכונים שיהפכו את האירוע הקטן שלכם למושלם.

 

זהו, שיהיה המון מזל טוב!

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות