איך שירותי ניקיון ישפרו לכם את הבריאות?

רגע, לפני שתחשוב שאנחנו צינים ואפילו תחליטו לצאת בהפגנתיות מהמאר הזה – דעו שאנו רציניים לגמרי.
כן, שירותי ניקיון יכולים להציל לאנשים ולא רק במובן החיסכון עליו אתם חושבים, אלא הרבה מעבר לכך.

ניקיון בתים יסודי ומקצועי – עניין של בריאות

זוכרים את קרדיט באבק? זו שכולם מדברים עליה שנמצאת רק במקומות "מועדים לפורענות"?, שאתם צריכים לדאוג מבואה רק אם אתם אסתמים, אלרגיים או סתם כי יש לכם שטיח בבית? אז תחשוב שוב!.

אותה קרדיט האבק מתמקמת בהרבה יותר מקומות ואזורים שאנו לאו דווקא חושבים עליהם, כמו למשל: ווילונות ,מיטות, שמיכות, שטיחים, ספות, בחפצים שמונחים בפינת החדר וכן הלאה.
מדובר על דבר שגורע באופן משמעותי מאיכות החיים ומצליח להוריד ממנה

אנו בקליניקיון דואגים לשאוב את האזורים הללו ואזורים נוספים בשואב אבק תעשייתי לצד שימוש בחומרי ניקיון תעשייתיים וחזקים במיוחד ועל ידי כך להצליח להקל באופן משמעותי על כל מי שאלרגי, אסתמי או פשוט שהניקיון והבריאות יקרים לליבו.

עם זאת, חשוב לציין – העניין הבריאותי שחברת ניקיון יכולה לסייע לו רבות אינו מתחיל ומסתיים רק בקרדית האבק – חשוב ככול שתהיה כמובן – אלא חברת ניקוין יכולה לסייע בצורה הרבה יותר נרחבת. אם אתם גם מכירים את אותו צבע שחור ולא מוסבר במקלחונים/אמבטיה שלכם או את הריח המוזר שנוצר בעקבות כך בחדרים הללו.
תכירו – מדובר על עובש ו/או טחב. מעבר לעניין האסתטי הברור מאליו – מדובר על מפגע בריאותי של ממש שעלול, שימו לב – בסופו של דבר לגרום במקרים קיצוניים גם למוות.

הדבר גורם, בין היתר: לפליטת ניחוחות לא נעימים, לקשיי נשימה ולעיתים הגעה למצב של צריכת סטראודיים בכדי לטפל בתופעה.
אנו בקליניקון מטפלים בדיוק במרים הללו ויש ברשותנו צוות שעבר הכשרה המתאימה לכך, אנו משתמשים בחומרי ניקוי מתאימים ומתקדמים לטיפול בכך.

ניקוי מקומות קשים

אם נודה על האמת – מעבר לעניין של הלוז הלחוץ שיש לכל אחת ואחד מאיתנו במירוץ החיים התובעני, הרי שניקיון יסודי הוא הכרחי גם בהעדר המקרים שציינו לעיל.
ניקוי מקומות קשים יכול לטפל ולנקות את כל אותם אזורים שלרוב קשה יותר להגיע אליהם – פינות התקרה בחדרים שמתמלאות בקורי עכביש, הסרת כתמים ושריטות מהמרצפות על ידי פוליש ווקס, ניקיון יסודי של חלונות הבית (הן מבחוץ והן במפנים), ניקוי תריסים, מסילות של החלונות, סוגריים וכדומה.

חיטוי אסלות והשת צבעם המקורי במקרים קיצוניים, חיטוי וניקוי כיורים, מקלחונים, טיפול וניקוי וויטרינות, חדרי מדרגות וכיוצא מכך.
על מנת שתוכלו להבין לעומק איך ביתכם יכול להיראות אחרי טיפול ניקיון שלנו, אנו ממליצים לכם להיכנס לקישור הבא

ניקיון בתים בחיפה

כתיבת תגובה

תפריט נגישות