אילו שירותים ניתן למצוא אצל קוסמטיקאית?

אוסקר ווילד כתב שהיופי הוא סוג של כישרון וצדק. אבל כמה שלא נהיה יפות, ואנחנו יפות, כאשר אנחנו הולכות לקוסמטיקאית מוכשרת אנחנו אפילו יותר יפות. אולי זה השילוב של קוסמטיקאית טובה, טיפול נכון וזמן רגיעה שכולו מוקדש לנו, אבל כך או אחרת אחרי טיפול אצל קוסמטיקאית, אנחנו נראות טוב מבחוץ ומרגישות טוב מבפנים וזה ידוע שאנחנו הכי יפות כשטוב לנו.

מגוון הטיפולים שניתן למצוא אצל קוסמטיקאית הוא עצום ואין אישה שלא תמצא את הטיפול שהיא הכי מתחברת אליו. לכן, ריכזנו עבורכן (אבל גברים לא פחות ממוזמנים גם) את כל מה שחשבתן שאפשר למצוא אצל קוסמטיקאית ויותר:

טיפול פנים קלאסי –  טיפול פנים טוב מתחיל באיבחון של הקוסמטיקאית את עור הפנים שלך והתאמת הטיפול המדוייק. טיפול פנים כולל מספר שלבים: הראשון – ניקוי העור, הוצאת נקודות שחורות וטיהור הפנים. אחר כך, טיפול פילינג המעורר וממריץ את עור הפנים. השלב השלישי הוא מסכת פנים המרעננת את העור ומחזירה אליו את כל החיוניות והזוהר תוך הרגעת עור הפנים. השלב האחרון – החדרת לחות – המותאמת לסוג העור ומעניקה לו לחות. מרבית הקוסמטיקאיות גם מציעות מוצרים שיותאמו לעור הפנים שלך במדויק ויאפשרו לך לשמור עליו עד הטיפול הבא.

טיפול אנטי אייג'ינג – זהו טיפול פנים ספציפי שנועד גם לטפל בקמטים וקמטוטים, מחדיר חומרים טבעיים, מאיץ את התחדשות העור ומצמצם את סימני ההזדקנות שלא פוסחים על אף אחת מאיתנו.

עוד טיפולי פנים שניתן למצוא אצל קוסמטיקאיות – החדרת לחות, טפול על בסיס מוצרים אורגניים בלבד, טיפולים המבוססים על "התעמלות" של שריר הפנים, עיסוי פנים באמצעות אלקטודות, פילינג עמוק, טיפולי אקנה, טיפולים להבהרת כתמי עור, טיפולים באמצעות מינרלים מהטבע.

הסרת שיער –  הסרת שיער מיותר על הפנים, הסרת שיער מהרגליים, מפשעות, בתי שחי, ידיים, אם בשעווה חמה/קרה או בדרכים אחרות שבהן מתמחה הקוסמטיקאית.

מניקור –  טיפול מפנק לידיים, הכולל מסאג', הסרת עור עודף ויבש מסביב לציפורן, עיסוי, פילינג, שיוף הציפורניים, בניית ציפורניים, מריחת לק – כל מה שתצטרכי כדי לטפל בידיים ולהחזיר להן מראה רענן ויפה.

פדיקור – לא רק למראה מטופח אלא גם לבריאות כפות הרגליים שסוחבות את עומס הגוף כל היום ולרוב סגורות בנעליים כל היום. טיפול לרגליים כולל לא רק טיפול לחות והסרת עור עודף או יבש ומריחת לק אלא גם מסאג' וטיפולים מיוחדים אם לפטריות שעלולות לצוץ, יבלות, ציפורן חודרנית, המרצת העור ועוד.

עוד טיפולים מפנקים וחיוניים שניתן למצוא אצל קוסמטיקאית הם: סידור גבות ועיצובן, איפור לפני אירועים, איפור קבוע, מילוי קמטים, מיצוק עור הפנים ועוד. ישנן גם קוסמטיקאות המטפלות בתוך ספא ואז אפשר גם להתענג על סוגי עיסויים שונים. כך או אחרת לקחת שעה הפסקה מהחיים כדי לקבוע דייט לעצמך יכולה לעשות את כל ההבדל ולהשאיר אותך זוהרת, מטופחת ובעיקר רגועה ומאושרת.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות