אימון טבטה לנשים

יש סוגים רבים של אימונים לנשים, אך כאשר רוצים תוצאות מהירות, כדאי לבצע אימון טבטה לנשים וזאת לאור האפקטיביות הרבה של שיטה ייחודית זו.

שיטה יוצאת דופן בדרך להצלחה

שיטת טבטה יוצרת שינוי משמעותי בכושר האירובי של כל מתאמנת לאור השילוב של התרגילים המיוחדים שהם אירוביים וגם אנארוביים. באופציה זו מבצעים אינטרוולים של 20 שניות שכל אחד מהם הוא בעצימות גבוהה, נחים 10 שניות ומבצעים שוב 8 סטים לאורך ארבע דקות של אימון, יש לכך תוצאות מרחיקות לכת כיוון ששורפים בשיטה זו המון קלוריות.

כל התהליך מתבצע בהנחיה מוקפדת של מאמנת כושר אישית בקריות אשר מסבירה את השיטה ואת הפעולות הללו לכל אחת מהמתאמנות וכך הדבר יוצר שיפור עבור כל אחת ברמת הכושר האישי שלה.

שלבי העבודה באימון טבטה לנשים

כל אימון מתחיל בחימום כדי להעלות את רמת הדופק ולטפל בשרירים ובמפרקים ובמקביל לא ליצור פעולות מהירות וקיצוניות שאינן מומלצות לביצוע.

השיטה הזו אשר מתבצעת בהצלחה על ידי נשים רבות והשילוב של 20 שניות תרגיל ועשר שניות מנוחה הוא השילוב הנכון והאפקטיבי ביותר.

מתוך ההיצע הגדול של התרגילים שמתאימים לאימון טבטה, כל מתאמנת בוחרת את התרגילים שהם הנכונים לה ביותר לביצוע בעצימות גבוהה, על פי המסוגלות האישית שלה.

יתרונות של אימון טבטה

מאמנת הכושר ממליצה על אימון זה כיוון שהוא מתאים מאד לנשים והוא בעל יתרונות רבים כמו לדוגמה:

  • יש אפשרות לבצע אותו בכל מקום על פי עקרונות השיטה. בהתחלה הנשים נזקקות להדרכה אך לאחר מכן הדבר מתבצע כבר באופן אוטומטי ולכן אפשר לבצע זאת גם בבית, על פי ההנחיה של מדריכת הכושר מבחינת כמות תרגילים ותכיפותם.
  • העובדה שמדובר בתרגילים בעצימות גבוהה יוצרת שריפה מוגברת של קלוריות ולכן יש שביעות רצון עצומה אצל המתאמנות. הן מוציאות המון אנרגיה בזמן התרגיל ולכן מבזבזות חלק ממאגר הפחמימות בגופן. הגוף מתאושש לאט מהאימון המאסיבי ולכן גם לאחריו עדיין מתבצע הליך של שריפת קלוריות.
  • נשים אוהבות את התרגילים הללו כיוון שהם מהירים ולכן הדבר מגביר משמעותית את הרצון שלהן לבצע את התרגילים הללו, ליהנות הן מהתרגילים ובעיקר מהתוצאות.
  • לאור קלות הביצוע של כל אחד מהתרגילים כמו תרגיל הסקוואט, אין צורך בציוד ולכן כל אישה יכולה לבצע את התרגיל בכל מקום ובכל נקודת זמן.

העצמה נשית

אימון טבטה לנשים מתבצע באימונים קבוצתיים ולכן יחד הן מהוות גאוות יחידה. האחת מדרבנת את השנייה לבצע תרגיל זה או אחר והסיפוק הוא רוחבי. כך יש להן דבר משותף שהוא חשוב להן מאד ולאור התוצאות לאחר פרק זמן מסוים, אי אפשר כבר להניע אותן אחרת והן תמיד מעדיפות לבצע אימון טבטה בכל מפגש של האימון הקבוצתי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות