איפה הכי מומלץ לקנות טבעות אירוסין

במהלך חיפוש טבעות אירוסין איכותיות ומציאת הטבעת המושלמת עבורכם ייפרסו בפניכם מאות אפשרויות של חנויות המציעות טבעות יהלומים בשלל עיצובים וטווחי מחירים נרחבים. הבעיה היא שמפני שלתחום התכשיטים אין פיקוח מספיק אדוק, המחירים בין חנות לחנות עלולים להשתנות בעשרות אחוזים עבור אותו המוצר בדיוק (אותו משקל זהב ואותו גודל ואיכות יהלומים). מדוע זה קורה?
חנויות תכשיטים רגילות רוכשות את התכשיטים מהמפעלים בבורסה. החנות רוכשת את התכשיט כשהוא כבר מוכן, כלומר יצוק (זהב) ומשובץ (יהלומים/אבני חן). המשמעות היא שהחנות צריכה למכור את התכשיטים אותם רכשה מהמפעל במחירים גבוהים יותר מאשר רכשה אותם במפעל (הגיוני). כמו כן, לחנות יש עלויות תפעול גדולות מפני שהיא צריכה לשכור חנות במיקום מרכזי ולהעסיק מוכרניות אשר יימכרו את הטבעות.
בעקבות המחאה החברתית בקיץ האחרון החלו המפעלים עצמם למכור את מוצריהם גם לקהל הרחב וזאת חרף ההתנגדויות הרבות של חנויות התכשיטים אשר אף איימו בחרם (שלא צלח מפני שמצאו עצמן ללא סחורה בחנות).

כיצד ניתן לחסוך כסף?

כיום ניתן להגיע למתחם הבורסה ליהלומים ברמת-גן ולרכוש טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים ישירות מהיצרן ולחסוך אלפי שקלים.
למפעלים אין חנויות אך ניתן להגיע למשרדיהן שם תוכלו למצוא קולקציות גדולות של תכשיטים במחירים זולים בהרבה מאשר בחנויות. מבדיקה שעשיתי מדובר על חסכון של כ -50% !
ישנה חברה אחת שאני ממליץ עליה במיוחד. החברה נקראת דיימונד פקטורי – Diamond Factory
יש להם אתר אינטרנטי נפלא אשר בו ניתן לראות תמונות אמיתיות של כל התכשיטים במספר זוויות של זהב לבן או זהב צהוב. המחירים שלהם הם האטרקטיביים ביותר בהשוואה למקומות אחרים (כולל מפעלים אחרים בבורסה ליהלומים) וניתן למצוא שם תכשיטים באיכות גבוה מאוד ובמחירים הטובים בארץ.
הם מקבלים קהל במשרד קטן במתחם הבורסה (מה שמוסיף להרגשה המחתרתית) וניתן לרכוש אצלם כל תכשיט שתרצו כולל טבעות אירוסין בעיצוב אישי בהן אתם יכולים לבחור כל יהלום שתרצו ולעצב בעצמכם את הטבעת המושלמת לפי התקציב שלכם.
השירות שלהם הוא הטוב ביותר (בהשוואה ל- 10 מפעלים אחרים שבדקתי) והם מציעים פריסה של עד 24 תשלומים, אחריות על כל התכשיטים שלהם לכל החיים, תעודות הערכה לביטוח, ושירות לקוחות טלפוני מעולה, אפשרות להחלפה ועוד…
אני חושב שמדובר בתחנת חובה לכל מי שחושב להציע אירוסין כי שם תמצאו טבעות אירוסין מדהימות ובמחירים הטובים ביותר.

אלו הפרטים של שלהם:
אתר – www.DiamondFactory.co.il
טלפון חינם – 1801-22-00-22

כתיבת תגובה

תפריט נגישות