איפה כדאי לבטח נהג חדש?

אחד הרגעים המיוחדים והמרגשים ביותר בחייהם של צעירים וצעירות, הוא הרגע בו הם עוברים טסט ומקבלים רישיון נהיגה. זה הרגע בו הם משתחררים מהעול לבקש מהורים ואחים או אחיות גדולות להסיע אותם לכל מקום, אז נפתחת בפניהם אפשרות חדשה להגיע ממקום למקום מבלי שיצטרכו להשתמש בתחבורה ציבורית, כשמחזיקים רישיון נהיגה ביד, זה סימן לעצמאות.

אך לפני שאותם צעירים וצעירות יוכלו להיכנס לרכב ולנסוע ממקום למקום, הם צריכים לעשות עוד דבר אחר קטן, בשביל שיוכלו לנהוג בצורה בטוחה וחוקית. עליהם לרכוש ביטוח רכב, ובפרט ביטוח המיועד לנהגים חדשים.

כידוע, כל בעל רכב צריך להחזיק ברשותו ביטוח רכב וכל הנהגים אשר מורשים לנהוג עליו, צריכים להיות רשומים בפוליסה. כך גם נהגים חדשים שזה עתה קיבלו רישיון ומעוניינים להשתמש בו. אחרת אם חס וחלילה יקרה משהו, הם לא יוכלו ליהנות מהכיסויים השונים של הפוליסה, בין אם הם בצד הפוגע ובין אם הם בצד הנפגע.

חברות ביטוח רבות מציעות היום למכירה ביטוח נהג חדש. מדובר על פוליסה ספציפית המיועדת לנהגים חדשים. מאחר ומדובר בנהגים עם פחות ניסיון, באופן טבעי, לרוב צעירים יותר מנהגים ותיקים, ובמקרים רבים הם גם משתמשים פחות ברכב (בין אם זה בגלל שהם תלמידי תיכון, חיילים או מסיבות אחרות) אז אפשר שהפוליסה תותאם לצרכים שלהם באופן ספציפי, הן מבחינת הכיסויים, התנאים והדרישות, וכמובן מבחינת העלויות.

כיצד אפשר לרכוש פוליסת ביטוח לנהג חדש?

לפני שניגשים לרכוש ביטוח לנהג חדש, צריך לזכור שמצד אחד, רמת הסיכון שחברת הביטוח מייחסת לנהגים חדשים באופן טבעי הוא גבוה יותר מאשר לנהג ותיק, מעצם העובדה שהוא חסר ניסיון, לפי הסטטיסטיקה של תאונות דרכים בישראל הסיכוי של נהגים חדשים הוא גבוהה משמעותית. מצד שני, מאחר ונהגים חדשים נוהגים פחות, אז אפשר להוזיל את העלויות, בין אם זה באמצעות ביטוח מוגבל בזמן (נניח לסופי שבוע), וכן אפשר למצוא חברות המציעות פוליסות עם אפליקציות מיוחדות, כך הנהגים מקבלים ליווי צמוד בהתאם לאופי הפוליסה.

בכל מקרה, יש לרכוש גם פוליסת ביטוח חובה כפי שהחוק מחייב (אם מדובר על רכב משפחתי, אז להכניס את הנהג החדש אל הפוליסה הקיימת), וכן יש לרכוש פוליסת ביטוח מקיף שמתאימה לנהגים חדשים, בשביל שיוכל ליהנות מכל התנאים שחברת הביטוח מספקת.

כיצד רוכשים פוליסה בצורה נכונה

בשביל לרכוש פוליסת ביטוח רכב לנהג חדש בצורה הכי טובה שיש, צריך לפנות לאתר Wobi, שם אפשר לקבל עד 10 הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות, להשוות ביניהן, ואז להחליט איזו פוליסה יכולה להתאים לכם.

באתר אפשר לקבל את כל המידע שצריך אודות פוליסות ביטוח רכב בכלל, ובפרט אודות פוליסות עבור נהגים חדשים והיתרונות השונים שלהן.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות