אי אפשר לנסוע לחו״ל – את הנופש הבא תעשו בארץ

מאז משבר הקורונה השמיים נסגרים ונפתחים לטיסות, החופשות לחוץ לארץ כבר אינן באותה תדירות כפי שהתייר הישראלי רגיל. רוב האוכלוסייה בוחרת לראות את זה באופן די שלילי, אך אני מוצא נקודת אופטימיות בכך – יש לנו מתחת לאף כל כך הרבה מקומות מדהימים לנפוש בהם בארץ והגיע הזמן שנכיר בהם.

העיר המדברית היפה בעולם

מבעד לאינספור האטרקציות שניתן למצוא באילת יש לנו את מה שהטבע יצר עבורנו, נופים מרהיבים, מסלולים עוצרי נשימה וכל זה מבלי להוציא אפילו שקל. מתי בפעם האחרונה הסתובבתם בהרי אילת? במדבר יהודה? רק כאשר נמצאים במקום מבינים עד כמה אנו מפספסים כאשר אנו לא נופשים בארץ ובוחרים לטוס לחו"ל.

ניו יורק זה כאן

יש לי חבר שנולד בעיר צפונית בארץ ופעם אחת סיפר לי שכאשר הוא הגיע בפעם הראשונה לאזור תל אביב – הרצליה בגיל 18, הוא אמר מעולם לא הרגיש יותר בחו"ל. אנו פיתחנו הרגל מסוים לקבל את הערים המרכזיות כדבר מובן מאליו, אבל למעשה יש לנו ערים מרכזיות תוססות חיים, יוקרתיות, הטיילת בהרצליה ובתל אביב יפיפיות יותר מאשר הרבה ארצות בהן הייתי. דווקא עכשיו כשאי אפשר לטוס הגיע הזמן לנצל את הארץ שלנו עם תום.

טבריה לא מחכה לי

טבריה היא עיר שקשה מאוד לתאר אותה… היא פשוט שילוב של הכל, אם תצעדו בעיר תוכלו לראות ערבים, חרדים, תיירים, חילונים ודתיים לאומיים, שילוב כל כך יפה של כלל האוכלוסייה שחיה בהרמוניה מלאה. טבריה מלאה באטרקציות לכל המשפחה כמו פארק המים המפורסם בעיר או הכנרת עצמה שהפכה למוקד בילוי עבור משפחות וצעירים רבים, במיוחד כיום כשהיא מלאה מאי פעם. הכנרת היא אגם המים המתוקים הנמוך בעולם – תראו מה יש לנו ביד!

נופשים בארץ – הכל מהכל

היופי בארץ שלנו הוא הגודל שלה… אפשר להספיק כל כך הרבה דברים בזמן כל כל קצר. כמובן, אי אפשר להכיר את כל המסלולים ואת כל המקומות הנוצצים בארץ תוך שבוע, תצטרכו לעבוד תקופה ארוכה כדי להספיק הכל. אבל מצד שני, אנו בבית שלנו מרגישים הכי בטוחים ואנו יכולים לנסוע מצפון לדרום תוך מספר שעות בודדות – זמן טיסה לארץ אחרת. כאשר אתם נופשים בארץ אנו ממליצים לכם לבחור יעד ספציפי כמו חלק בדרום הארץ (ים המלח, אילת, מצפה רמון…) ולמצות אותו עד תום, בפעם הבאה הגיעו למרכז כאשר תהיו רעבים לחיי הלילה של המרכז אותם אי אפשר למצות אגב… וכמובן צפון הארץ שם יש כל כך הרבה מה לראות.

 

עוד נקודה שיש לציין היא שמלבד לכך שיש לנו את כל מה שאנחנו צריכים כאשר אנו נופשים בארץ, יש לנו עוד מטרה והיא לעזור לעסקים ישראליים. משבר הקורונה פגע בענף התיירות והמלונאות וזאת מחובתנו לדאוג איש לרעהו.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות