אתכם בכל מקום: עבודתה היסודית של חברת הניקיון

בעלי בנייני משרדים ודיירים בבנייני מגורים כבר יודעים: בניין נקי הוא בניין שנעים יותר לעבוד בו או לגור בו. כידוע, הבניין לא יכול לנקות את עצמו ועל מנת לדאוג לתחזוקה גבוהה צריך להסתייע בשירות של חברות הניקיון. חברה מקצועית תדאג לכל פינה ואזור בבניין – החל ממבואת הכניסה ועד ניקיון חדרי מדרגות.

 

תחזוק יסודי של חדר המדרגות

לכאורה, חדר המדרגות בבניינים רבים הוא אחד מהחללים שהכי פחות משתמשים בהם הדיירים או העובדים בבניין. יחד עם זאת, חברת ניקיון מקצועית לא תזניח אף אזור בבניין ותדאג לתחזק גם אותו. מדוע חשוב כל כך לדאוג לעבודת ניקיון חדרי מדרגות? משתי סיבות: הסיבה האחת היא כי חדר המדרגות הינו חלק בלתי נפרד מהבניין, מה שאומר שצריך לתחזק גם אותו ולדאוג כי במידה ועובדים או דיירים יעברו דרכו, הם יהנו מחדר מדרגות נקי ולא מוזנח.

 

בנוסף, המון הובלות המתבצעות בבניין מתבצעות דרך חדר המדרגות, מה שאומר כי למרות שלא עוברים בו המון אנשים, עדיין הובלה אחת ויחידה יכולה ללכלך אותו ולהביא לכמויות גדולות של אבק. על כן, ניקיון חדרי מדרגות הינו חיוני וחשוב.

 

מעלית תקינה היא מעלית נקיה

אז לצד חדר המדרגות שאינו החלל המרכזי ביותר בבניין, ישנה המעלית: דרכה עולים ויורדים עשרות פעמים דיירים ועובדים בבניין. המשמעות? חברות הניקיון מנקות את המעלית כמה פעמים ביום, זאת על מנת לאפשר לכל האנשים ליהנות משימוש נוח, נקי ונעים במעלית. שימו לב כי מאחר וישנה תנועה רבה של אנשים בכל יום בה, חשוב לתחזק בתדירות גבוהה ולדאוג לניקיון של לחצני המעלית, רצפת המעלית, המראות והמעקה.

 

רחבת הלובי כפנים של הבניין

כשם שהפנים שלכם הן תעודות הזהות שלכם, כך מבואת הכניסה היא תעודת הזהות של הבניין. חשוב להקפיד על רחבה נעימה, מזמינה ומבושמת – כזו שתאפשר לכל הדיירים או העובדים בבניין ליהנות משהות נעימה. נסו לדמיין לעצמכם מבואת כניסה מוזנחת, מלוכלכת ובעלת ריחות לא נעימים, לעומת מבואת כניסה ריחנית ומצוחצחת. היכן אתם הייתם רוצים לעבוד או לגור?

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות