את טבעת האירוסין אתה בוחר מעתה מהבית!

מה אם היו אומרים לכם שכל מה שאתם צריכים בשביל לבחור את טבעת האירוסין הוא חיבור לאינטרנט? סביר להניח כי אבא וסבא עבדו קשה מאד לפני הצעת הנישואין שלהם, אך הגברים של שנת 2018 זוכים לפריבילגיה של ממש הודות לאינטרנט. המלצות על דגמים, חנויות ואפילו בחירת הדגם – הכל באמצעות עכבר, מקלדת ומסך.

 

איזה דגם הינו הפופולארי ביותר? קבוצות מאורסים

למרות שהגברים אמורים להיות אלו עם הכי הרבה ידע חיוני לטובת הרכישה, נדמה כי דווקא אלו הנשים שמתעניינות לגבי דגמים, מתרשמות מהטבעות שהחברות שלהן קיבלו ואפילו מבקרות לא אחת בחנויות תכשיטים על מנת להתעדכן לגבי הטרנדים החמים של טבעות אירוסין. והגברים? הם מתחילים לקבל מושג על העולם הזה רק עם ההחלטה להציע נישואין. על מנת שגם לכם תהיה סביבה תומכת ואפשרות לקבל המלצות על חנויות ועל דגמים, הצטרפו גם אתם לאחת מקבוצות המאורסים ברשתות החברתיות.

טבעת אירוסין

התרשמות מהדגמים באמצעות קטלוג טבעות מקוון

האינטרנט יצר מהפכה של ממש, והמהפכה הזו באה לידי ביטוי גם עם האפשרות שלכם לנהל את בחירת הטבעת מרחוק. חנויות התכשיטים אומנם מזמינות אתכם לקבל גם שירות פרונטלי, אך אין באמת סיבה לעשות זאת. חנויות התכשיטים המובילות בישראל מנגישות את קטלוג הטבעת דרך עמוד הבית שלהן, כך שכל מה שאתם צריכים הוא ערב פנוי, כוס יין ומספיק סבלנות על מנת לחפש את הדגם המתאים ביותר לאחת שלכם.

 

חנות התכשיטים נכנסת לתמונה רגע לפני הרכישה

את הצעד האחרון – רכישת הטבעת, מומלץ דווקא שלא לנהל דרך האינטרנט. זיכרו כי ההתרשמות שלכם בסופו של דבר היא על סמך תמונות של הדגמים ולא הדגמים בעצמם, כך שהדרך הטובה ביותר להחליט איזו טבעת תלווה אתכם להצעת הנישואין היא עם הגעה פיסית אל חנות התכשיטים. לפני שאתם עושים את הבחירה שלכם, שקללו את כל הפרמטרים לגבי התקציב שלכם, איזה צבע זהב מתאים ביותר לאחת שלכם, העיצוב הכללי של הטבעת ותחושות הבטן שלכם – כל אלו יובילו אתכם אל הטבעת שתזכה לתואר טבעת האירוסין.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות