ביובית – כלי עזר עוצמתי ויעיל במיוחד

ביובית היא כאמור אחד מכלי העזר הכי יעילים והכי עוצמתיים שקיימים כיום בשוק האינסטלציה. ניתן אומנם למצוא סוגים שונים של ביוביות, כל סוג נבדל ממשנהו בגודל המשאית ובחוזק המנוע שלה, בגודל המיכל ובעוצמת המשאבה – אך עדיין מדובר ברכב אינסטלציה בעל עוצמה ויכולות מדהימות. הביובית מאפשר קודם כל פתיחה של כל סתימה, לא חשוב כמה עמוק הסתימה ממוקמת בתוך הצינורות או עד כמה העניין מורכב ומסובך. הביובית מאפשרת חיבור נוח ופשוט לכל צנרת ובכך מאפשרת הזרמת מים בלחץ גבוה לתוך מערכת הצינורות שבמקום. המים הזורמים מסלקים איתם כל סוג של פסולת או לכלוך שסותמים את מערכת הביוב, ובכך מחדשים את הזרימה התקינה במקום. כמו כן, הביובית מאפשרת שאיבה יסודית ומאסיבית של כל הצפה אפשרית, החל ממים שחדרו לתוך המקלט השכונתי ועד לשפכים וחומרים מסוכנים שעלולים לחלחל לקרקע ולגרום לנזק משמעותי. הביובית מאפשרת כאמור פתרון יעיל נוח ומהיר גם לבעיות המורכבות והמסובכות ביותר, שעד כה לא היה להם פתרון יעיל.

כל מה שחשוב לכם לדעת לגבי יכולותיה של ביובית ממוצעת

כאמור, ניתן לפגוש צורות וסוגים שונים של ביוביות, בהתאם לאופי ונסיבות העבודה הנדרשת. כאשר מדובר בהצפה מאסיבית של חניון תת קרקעי, אתם כנראה תיתקלו בביובית בעלת גג נמוך שמאפשר לה להיכנס פנימה לתוך החניון ולשאוב את כל המים או הביוב שמציפים את המקום. ללא יכולת זאת, המקום היה ניזוק קשות הן מתוך אובדן הכנסות בשל אי יכולת המקום לתפקד כחניון, והן בשל הנזק שיגרם למבנה כתוצאה מהמים העומדים ומחלחלים ליסודות. לכן חשוב במקרים מעין אלו לפעול במהירות ולהזמין ביובית שתשאב את המים או השפכים ותפתור את הבעיה בצורה המהירה והפשוטה ביותר. חשוב כמובן להתאים את גודל המיכל ועוצמת המשאבה לסוג העבודה, כאשר מדובר בחניון גדול יש צורך במיכל ענק שיוכל להכיל את כל המים או הביוב שישאבו ממנו. משאבה עוצמתית יותר תוכל לעבוד בלחץ עבודה גבוהה יותר ולספק הספק טוב יותר של שאיבה. 700 ליטר לדקה הוא ההספק הגבוה ביותר שמשאבה חזקה מסוגלת לייצר, מדובר ביכולת מדהימה שמאפשרת לשאוב כמויות מים עצומות בפרק זמן מינימלי. כמובן חשוב לבחור צוות עובדים איכותי ומקצועי, שידע לקרוא את המצב בשטח ולפעול בצורה נבונה ויעילה. ניסיון רב שנים בתחום הוא יתרון משמעותי, היות ועובד מנוסה ידע להפעיל את הביובית בצורה האופטימלית ולאפשר עבודה יעילה ואיכותית בפרק זמן מינימלי.

לסיכום, ביובית היא ללא ספק כלי עזר מדהים שמשנה את כל התמונה של עולם האינסטלציה המודרני. היא מאפשרת ניקוי יסודי של כל צנרת – פרטית או עירונית כאחת, ובכך מאפשרת לפתור סתימות מורכבות שלא ניתן היה לפתוח בשום צורה אחרת. כמו כן, יכולות השאיבה שלה מבטיחות לכולנו חיי יום – יום קלים ונוחים יותר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות