ביצוע עבודות עפר בעזרת מערבלי בטון ומחפרונים

ביצוע עבודות עפר בעזרת ציוד כבד עשוי להתבצע במגוון שיטות ודרכים ובאמצעים שונים, אך יחד עם זאת, מערבלי בטון כמעט שתמיד נמצאים בתהליכי בנייה מורכבים, היות ותפקיד ערבוב וערבול הבטון משולב עם תהליכי עבודה נוספים ושונים.

פרויקטים גדולים של בנייה כרוכים בסיכונים כאלו ואחרים, אשר קשורים באופי ובסגנון העבודה של הפועלים והמפקחים באתרי הבנייה, וגם בסיכונים הקשורים לסוג הציוד עמו פועלים ובונים, בתקינותו ובתקינות החלקים שלעיתים ציוד הנדסי כבד סוחב עמו (למשל: משאית גדולה אשר נושאת מערבל בטון במעמסות מאוד כבדות). מעבר לסיכונים הכרוכים בביצוע עבודות עפר בעזרת מערבלי בטון וציודי משא ועבודה כבדים אחרים, יש להתחשב תמיד גם בנושא היעילות של מלאכת ערבול הבטון והבנייה עצמה לאורך טווח. כלומר, ככל שתקפידו על עבודה עם כלים חדשניים ומשוכללים יותר, כך תוכלו כמובן להפיק יעילות גבוהה יותר מתהליך עבודת הבנייה והערבול.

איך משנעים מערבלי בטון וציוד כבד?

היות וחברת בנייה עשויה לעסוק במגוון סוגים מאוד רחב של סוגי עבודות עפר, ערבול בטון וסוגי תמיכת בנייה שונים, יש תמיד לוודא כי חברת הקבלנות אותה שכרתם, היא חברה שאכן בנויה להתמודד עם סוג העבודה שלשמה היא נשכרה.

במדריך הזה של חברת אמצ שמש, ניתן לעמוד על ההבדלים בין סוגי הציוד השונים ולקבל אומדן לגבי סוג הציוד שהחברה מחזיקה, עבור אילו סוגי עבודות אותו ציוד מתאים, וגם לקרוא מעט לגבי תקינותו של ציוד כבד, מדוע זה חשוב בטווח הקצר והארוך גם יחד וכדומה. חברת אמצ שמש היא חברה אשר מחזיקה ברשותה משאיות אשר נועדו להתמודד עם משא כבד מאוד, שופלים וטרקטורים כבדים וקלים, באגרים ומנופים, מפלסות, נפות, מפלסות ובורקטים, מחפרונים ועוד.

נוסף על כך, ניתן כמובן גם לנייד את הציוד לאתרי בנייה שונים הפזורים ברחבי הארץ, אך יש לקחת בחשבון תמיד ששינוע מאוד ארוך, כמובן עולה יותר. שינוע הציוד הכבד נעשה בבטחה, תוך שמירה על כל התקנות, המגבלות והחוקים הקשורים בהובלה של משא כבד, מערבלי בטון, מחפרונים וכו'.

תקינות הציוד והחשיבות בטווח הקצר

אי-תקינות של ציוד כבד עשויה להוביל להפסדים כלכליים לא מבוטלים, כך שבמידה ומתרחשת תקלה במערבל בטון במהלך יום עבודת הבנייה, אין ספק שזה תוקע רבות את התהליכים השונים, גורם להפסדים כלכליים ובאופן כללי, מערבל הבטון כבר עסוק ב"לערבל לנו את התוכניות".

הקפידו על ציוד תקין, פנו למומחים של אמצ שמש – רק תוכלו להרוויח מכך.

בהצלחה!

תפריט נגישות