בלוגריות האופנה שיהיה שווה לעקוב אחריהן ב-2022

ישראל היא מעצמת אופנה שריבוי התרבויות בה מייצר שפע סגנונות לבוש המתקיימים זה לצד זה בכל רגע נתון. כדי לעשות קצת סדר בבלגן ולעזרו לכן ולכם לעקוב אחרי הטרנדים שמובילים את הענף הכנו רשימה של בלוגריות אופנה ששווה לעקוב אחריהן בשנה הלועזית הבאה עלינו לטובה.

  • הילה בן חנוך לוי – תלתלימי. תלתלימי הוא בלוג אופנה מהוותיקים בשטח, קיים משנת 2013. הילה כותבת בעיקר על לייף סטייל, אופנה וטיולים (בעבר הייתה קטגוריית אימהות אבל במהלך הדרך כנראה שהילה החליטה להתרכז בשלושת הנושאים האחרים). יש קטגוריה בשם "הארון השווה שלי" שבה מוגרלים פריטים שווים מדי חודש ולפעמים לעיתים יותר תכופות. תלתלימי יהיה בלוג חשוב ב2022 בגלל היכולת של הילה לזהות את הטרנד הירוק ולסקור מוצרי טיפוח ואופנה איטית ולדבר על קיימות בגובה העיניים ובצורה לא מתנשאת ואשכרה מעניינת.
  • אפרת זכריה – דוכסית. דוכסית גם הוא בלוג אופנה ותיק שנפתח ב2012 על ידי אפרת במטרה לענות על השאלה האם דת ואופנה יכולים ללכת ביחד? ובכן אם תשאלו אותנו ואותה התשובה היא כנראה כן. הכתיבה של אפרת מאוד אישית ונוגעת בנושאים שלא נשים דתיות לא מדברות עליהם הרבה אלא בכלל הם לא נושאים נפוצים בחברה הישראלית כמו מה עובר על נשים אחרי לידה ואיך להגדיר את עצמך מבחינה דתית. כל האופנה שמסוקרת בבלוג היא מתוצרת הארץ על ידי מעצבים ועסקים קטנים ולכן אנחנו ממליצים לעקוב אחריה בשנה הקרובה ולתת בוסט לעסקים הקטנים הישראלים שהשנתיים האחרונות היו מאוד לא קלות עבורן.
  • לובה ג'ייקובסון – טרנדס אנד אימפרשנס. לובה משקיעה המון בבלוג שלה. היא נוסעת לתערוכות אופנה בבתי אופנה מובילים בעולם, מטיילת בעולם וכותבת המלצות על המקומות שהייתה בהם, וכוללת גם תכנים של העצמה נשית בבלוג שלה. הבלוג של לובה עוסק ברובו בסטייל אבל יש בו קצת טיולים, טיפוח ובריאות. מעין מדריך כללי למי שחפצה להכניס מעט גלאם לחיים שלה. לובה תמיד מעודכנת בטרנדים האחרונים ולא מחכה שהם יגיעו אליה אלא יוצאת בעצמה לחפש אותם ולכן אם אתן רוצות לדעת מה 2022 תחדש לנו אנחנו ממליצים לעקוב אחריה.
  • טי.זי – הבלוג של תמר זיו. הבלוג של תמר זיו, שגם מציעה שירותי סטיילינג אישיים לגברים ונשים, הוא בלוג שמדבר רק על אופנה וסטייל. הוא מעולה למי שמרגישה שאין לה חוש אופנתי מאוד מפותח, מתעסק הרבה במידות גוף שלרוב אנחנו לא רואים על המסלול ואיך להתאים להם סגנון ובגדים עם אמירה אישית. הבלוג הזה יותר ילמד אתכן לעבוד עם מה שיש לכן בארון מאשר יגיד לכן מה לקנות אבל אנחנו חושבים שלהכיר את הארון שלכם לפני שאתן יוצאות למסעות קניות חסרי סיבה ומרובי הוצאות זה תמיד באופנה, בעיקר ב2022.
  • חמש שקל – נגה סדן. חמש שקל הוא בלוג שמוקדש לאופנה יד שניה. הוא מחולק לקטגוריות של ביגוד, טיולים וקטגוריה בשם "עשיתי" שבה יש דגש יותר על עיצוב פנים וDIY. מטבע הדברים יש הרבה תוכן על ביגוד וינטאג' ואיך לשלב אותו בסגנון שלך בלי להיראות כמו סבתא שלך. נגה היא טבעונית ולכן בקטגוריות הטיולים של האתר תמצאו טיפים מעולים למסעדות טבעוניות בחו"ל. תכל'ס, וינטאג' הוא תמיד באופנה אבל אם יש אפשרות אחרי שנתיים של קורונה לקנות בגדים שעולים רק קצת פחות ועל הדרך לעשות משהו על מנת להפחית את הצריכה שלנו ולתרום לאיכות הסביבה, זה חשוב וטרנדי בעיננו כמו כל טרנד אחר של 2022.

בסופו של דבר עולם בלוגי האופנה הוא רחב ויש בו משהו לכל אחת ואחד – וינטאג', מידות גדולות, אופנה צנועה. מה שתבקשו תמצאו. שתהיה לנו שנה אופנתית במיוחד!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות