בניית אתר בהתאמה אישית או מערכת מוכנה?

אחת השאלות הגדולות והחשובות ביותר בכל תהליך בניית אתר, אם לא השאלה החשובה מכולן היא האם לבנות אתר בהתאמה אישית או לבחור במערכת מוכנה. היתרונות לכאן ולכאן הם רבים וגם החסרונות. לפני שנסקור את שתי האפשרויות האלו חשוב לומר שלכל אדם, חברה או בית עסק יש שיקולים אישיים שנובעים מסיבות שונות וכל תבנית, קבועה או בהתאמה מראש יכולה להתאים או לא להתאים, בהתאם למאפיינים שאתם רוצים שיהיו באתר.

בניית אתר באמצעות מערכת מוכנה

מערכת מוכנה היא מערכת שניתנת בדרך כלל על ידי חברות אינטרנט והקמת אתרים אונליין. חברות אלו בנו מגוון רחב של תבניות שונות שמספקות גם את הבסיס להקמת האתר, את חבילת העיצוב הבסיסית ולעיתים גם את הדומיין, מערכת הסטטיסטיקות ועוד.

בעוד שמדובר לרוב בעסק משתלם לחלוטין, חשוב מאד לבחור את המערכת הנכונה. העובדה שמערכות אלו מפותחות על ידי חברות אינטרנט אונליין משמעותה שייתכן מצב שבו יהיה באג כללי באתר, האתר ייפול כאשר החברה תמצא בבעיה או יהיו לה קשיים. משמעות הדבר היא ביטול היכולת לניהול עצמאי של האתר והתחייבות לפונקציות הקיימות.

בניית אתר בהתאמה אישית

רבים מעדיפים לבנות אתר בהתאמה אישית כדי להימנע מהבעיות שתיארנו כאן בהקשר למערכות המוכנות. אתר בהתאמה אישית הוא אתר שנבנה למידות החברה או העסק שלכם, הוא כולל מערכת תוכן שמותאמת בדיוק לסוג המידע שאתם רוצים להעביר באתר, לאפליקציות וליישומים הקיימים באתר. כמו כן ניתן לפתח דברים ייחודיים שנתמכים על ידי שרת שאינו תלוי בשום דבר.

גם בגזרת העיצוב ישנם יתרונות רבים לבניית אתר בהתאמה אישית. ניתן לעצב את האתר בדיוק כמו שרוצים, ליצור מיתוג שתואם את אופי החברה ולשנות את האתר בכל פעם שיש צורך בכך. ניתן להוסיף בכל עת אפליקציות עיצוביות לאתר ולשדרג את התבנית באופן קבוע, בכל פעם שיש קמפיין חדש, מבצע או מיתוג חדש של העסק.

אז מה כדאי?

כאמור השיקולים האם לבחור בבניית אתר באמצעות מערכת מוכנה או בניית אתר בהתאמה אישית הם רבים. אם זאת, היום קל ופשוט לפתח אתר אינטרנט מאפס דרך חברה המתמחה בבניית אתרים מאפשרת לכם להנות מהיכולת להקים אתר אינדיבידואלי, מותאם אישית לצרכי העסק או החברה שלכם – אתר שמבטא בצורה הטובה ביותר את מה שאתם יכולים לתת לקהל הגולשים, מקודם בצורה מדויקת במנועי החיפוש של גוגל ומעוצב לפי הסגנון שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות