בניית בריכה פרטית

בניית בריכה פרטית

מנעד המחירים הרחב שמציגות היום בריכות שחיה פרטיות הינורחב ומגוון.
בלא מעט ישובים אנו יכולים להבחין היום בבריכות שחיה שמשתלבות עם מבנה קיים ומשדרגות לא רק את המראה של הנכס אלא גם את ההנאה של הגרים בו. אחד הדברים שחשוב לדעת לגבי המבחר הגדול של בריכות שחיה פרטיות בישראל הוא זה שקשור למחירים שלהן. כלומר, אנו מדברים כאן על מנעד מחירים רחב מאוד שנע בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים שמדגיש עד כמה חשוב להיות ערניים כדי לא לשלם יותר מדי ולקבל תמורה מלאה על העלות הכוללת של ההשקעה שלנו.

השוואת מחירים חכמה היא רעיון מצוין
אחד הדברים הטובים ביותר שיש לעשות כשחושבים על בניית בריכה פרטית הוא בדיקת מחירים בצורה מסודרת וחכמה. השוואת מחירים בין בריכות שחיה פרטיות תעלה הבדלים לא קטנים בין המחירים שמציגים משווקים שונים חשוב לדעת שקיימים בישראל סוגים שונים של בריכות פרטיות שהבולטים בהם הם סוגי הפיברגלס והמתועשות הבאות בתבניות גדלים ועומקים שונות וכמובן בניית היוקרה שמקבלים כאשר בונים בריכה מבטון. כל סוג מביא עמו יתרונות הייחודיים רק לו וחסרונות שונים, הבחירה בכל סוג משתקפת במחיר.

מה כדאי לקחת בחשבון כאשר משווים מחירים?
המחיר אינו המשתנה היחידי שכדאי לקחת בחשבון, כדאי ורצוי לחשוב מהו התקציב שאנו צריכים להשקיע בציוד נילווה, אילו מוצרים נדרשים עבורנו לאחזקה שוטפת שתדאג לשמור על המים צלולים ונקיים לאורך כל ימיות השנה, משאבות, כלור, רובוטים לניקוי וגם מחשבה על עיצוב הסביבה הקרובה והתאורה בצורה שתראה חן ויופי. במידה וישנם ילדים בבית יש לשקול גם התקנת גדר בטיחות לילדים. שאלות חשובות נוספות הן: האם אנו רוצים חימום בימים קרים? מהם הפתרונות, לכך ומהי עלותם? כל אלה שאלות שחייבים לתת עליהן את הדעת טרם ההשוואה.
אם כן, יש לשלב בין משתני המחיר, ותק וניסיון המקימים והאחריות. אם בודקים הן את המחיר הסופי, הן את איכות הבנייה, והן את רמות השירות והאחריות שצריך לקבל על מוצר גדול ומיוחד מעין זה, רק אז אפשר בהחלט ליהנות מבריכה שתעשה טוב בלב ובכיס של כל אדם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות