גרניק מזה ולמה צריך אותו

                                          גרניק

מדובר על מכשיר שטיפה בלחץ המתאים לפעולות ניקיון מקצועיות, כגון ניקוי כתמים או כל לכלוך אחר עקשני. גרניק מתאים למגוון רב של פעולות ניקוי הדורשות יסודיות מרבית.

הוא מגיע במגוון דגמים וגדלים כאשר ניתן אף ניתן לייצר את המכשיר בהתאמה אישית. גרניק מבטיח ניקיון יסודי ויעילות מקסימאלית לכל אורך שלבי הניקוי, כאשר באפשרותו להתמודד גם עם לכלוכים מהסוג הקשה ביותר, אותם לא ניתן להסיר בשום דרך אחרת.

מגוון רחב של פעולות ניקיון מכשיר אחד

כאמור, הגרניק הוא מכשיר לשטיפה בלחץ מים, הוא מיועד לצרכי ניקיון והוא יכול לפרק כתמים קשים במיוחד. הוא פועל באמצעות התזת מים חמים או קרים בלחץ גבוה ויתרונו נעוץ בכך שהוא מאפשר לחסוך בזמן יקר. במקום להתאמץ על שפשוף מסיבי לצורך הסרת לכלוכים קשים, ניתן לעשות שימוש במכונה ולזכות למענה נוח, מהיר ויעיל. עוצמתו של הגרניק גבוהה מאוד והוא מיועד הן לשימוש פרטי והן לשימוש תעשייתי וציבורי. הוא מתאים למגוון מטרות בניהן שטיפת רכבים, ניקוי חצרות, ניקוי מכונות תעשייתיות ולו עוד שימושים רבים אחרים.

אילו פרטים חשוב לדעת לפני שקונים גרניק?

לגרניק יש צינור לחץ המגיע באורכים שונים בהתאם לדגם, מה גם שניתן להוסיף לו אביזרים בהתאמה אישית. לחץ המים של הגרניק משתנה בהתאם לסוגו ולאופן השימוש בו. מטבע הדברים, לחץ המים לשימוש ביתי יהיה שונה מלחץ המים לשימוש תעשייתי. כאשר מדובר על שימוש ביתי הספק עבודה של 100 עד 160 בר, הוא אידיאלי. לעומת זאת, כאשר מדובר על מכונה לשימושים תעשייתיים, אזי שמדובר על לחצים של 190 עד 250 בר. על המשתמש לדעת להתאים את לחץ המים בהתאם למטרות עבורן הוא זקוק למכשיר.

מה היתרונות של גרניק?

המכשיר בעל יעילות גבוהה, הוא חוסך במים בהשוואה לצינור גינה, מה שמביא גם לחיסכון בעלויות. מכיוון שלחץ המים גבוה אפשרויות הניקוי הינן מקסימאליות – ניתן לנקות על ידי המכשיר מגוון חפצים ומשטחים וכן ניתן להרכיב עליו אביזרי ניקוי שונים בהתאמה לסוג הניקוי הדרוש. יתרון אחרון אך חשוב לא פחות, למכשיר ניתן להוסיף סוגים שונים של חומרי ניקוי, מה שהופך את פעולת הניקיון ליותר אפקטיבית וקולעת בול למטרה.

לסיכום

גרניק הוא מוצר מומלץ לכל הצרכנים באשר הם, הן לצרכן הביתי והן לעסקים ולמשרדים. הוא נותן מענה מקיף ויסודי בכל הקשור לעבודות ניקוי והסרת כתמים, בעיקר לכלוכים וכתמים שלא ניתן להתמודד אתם באף דרך אחרת ולכן, מומלץ שהוא ימצא בכל בית ועסק.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות