האישה הציעה נישואין – מי מקבל את הטבעת?

תשכחו מכל מה שהכרתם: שנת 2018 מכניסה חוקים חדשים למשחק. הדרך לניצחון עוברת בהיכרות מעמיקה עם הכללים החדשים! גברים יקרים, אינכם עוד השחקנים המרכזיים במגרש, אלא שכעת הנשים נכנסות ומאיימות לשנות את החוקים. הצעת הנישואין כבר אינה הצעה בלעדית שלכם, כך שבמידה רבה – כדאי שתמהרו.

נשים כבר לא חוששות להביע אהבה ולומר את צמד המילים: "התנשא לי?". הטבעת בסופו של דבר תוענק בכל מקרה לאישה מהגבר, כאשר ההבדל היחיד הוא מי מכם עושה את הצעד בדרך לשינוי הסטטוס. אם האישה מציעה נישואין, איך קורה שהיא גם זו שמקבלת טבעת בסופו של דבר?

טבעת האירוסין כחלומה של כל אישה

אז כן, הנשים של שנת 2018 כבר לא פוחדות לעשות צעדים משמעותיים – גם אם קוראים להם "הצעת נישואין". הימים בהם ההתקדמות בחיי הזוגיות הייתה תלויה בהצעה של הגבר אינם עוד, וכיום יותר ויותר נשים לא רואות בהצעת ההצעה כחולשה, אאל דווקא כחוזקה. במקרה בו האישה היא זו שהציעה את הצעת הנישואין, הרי שהיא מוצעת כשאלה פתוחה, וכמעט תמיד ולא כהפקה של אירוע גרנדיוזי. כך או כך, גם אם הגבר הוא זה שצריך להשיב I DO, תפקידו להעניק לאהובתו טבעת אירוסין.

הצעד של האישה, המחווה הרומנטית של הגבר

אז מדוע האישה היא זו שצריכה לקבל את הטבעת בכל מקרה? ראשית, משום שטבעת האירוסין הינה חלום של כל אישה. העובדה כי הצלע הנשית היא זו שעשתה את הצעד המשמעותי בדרך לחיים המשותפים לא אומרת כי אין לה באמת חלום על טבעת. מעבר לכך, גברים לא נוהגים לענוד טבעת מסוג אירוסין, אלא טבעת נישואין. הצעד אם כן יכול להיות של האישה, אך המחווה הרומנטית צריכה להיות של גבר. מעטים הגברים שיהיו מוכנים לוותר על התענוג והאושר הגדול שבלהעניק טבעת לבת הזוג שהם כל כך אוהבים.

היתרון: חיפוש משותף לטבעת מוליד דגם מנצח

אולי לא כולם חושבים על כך תחילה, אך נדמה כי להצעת הנישואין הנשית דווקא יתרון משמעותי: עם הצעה המגיעה מגבר עליו לרכוש תחילה טבעת, אך עם הצעה המגיעה מכיוון האישה, רכישת הטבעת במקרים רבים מתבצעת כרכישה משותפת בחנות התכשיטים. המשמעות אם כן היא שהאישה בוחרת את הטבעת בעצמה בנוכחות הגבר. באופן זה, הגבר לא צריך להשקיע זמן רב בחיפושים אחרי הדגם המנצח, ואילו האישה תמיד תהיה מרוצה מהטבעת שנבחרה עבורה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות