האם הגיע הזמן שתחליף את הנייד שלך?

 

מתי בפעם האחרונה יצאת מהבית בלי הנייד שלך? האמת היא, שקשה מאוד לתאר את חיי היום יום שלנו בלי טלפון נייד, והיום זה גם חייב להיות הטלפון הכי מתקדם שיש. לכן אפשר להבין אותך אם נמאס לך מהמכשיר הישן שלך ואם אתה חושב לקנות nexus 5 או כל מכשיר חדש אחר שיצא לשוק לא מזמן. יש אנשים שמוכנים להשקיע הרבה מאוד כספים בקניית המכשירים הכי מתקדמים, ואילו אחרים מוכנים לחכות מעט ולקנות תמיד את המכשיר שאינו הכי חדש. ואתה? אם כבר מזמן לא קנית לעצמך מכשיר נייד חדש אז אולי עכשיו זה הזמן המתאים לכך.

איזה נייד נחוץ לך?

רגע לפני שאתה הולך לקנות nexus 5, אייפון 6 או כל מכשיר אחר, כדאי יהיה שתבדוק מה אתה עתיד לעשות עם המכשיר הזה. אתה יכול להשתמש בו רק לשיחות והודעות או לקראית אימיילים, אך אתה יכול לעשות עם הנייד שלך גם הרבה מעבר לזה, כך שכדאי לבדוק תחילה מה הדרישות שלך. אין סיבה אמיתית שתקנה את הנייד הכי חדש והכי יקר שיש אם אתה לא משתמש בחצי מהפונקציות שלו, והגיע הזמן שכולנו נבין את הנקודה הזאת.

קניית מכשירים משומשים

הרבה אנשים בוחרים באפשרות של קניית מכשיר משומש, כי בצורה כזאת הם כן יכולים להרשות לעצמם לקנות את המכשירים הכי חדישים שיש. כלומר, אם מישהו קנה את המכשיר הכי חדיש שיש ואחרי חודשיים החליט למכור אותו ביד שנייה, אז זו בהחלט יכולה להיות עסקה טובה עבורך. עם זאת, בעסקאות כאלה אתה אף פעם לא יכול להיות בטוח במה שאתה קונה כך שכדאי יהיה לשקול את קנייתו של מכשיר חדש.

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות