האם כדאי לקחת הלוואה לכיסוי חובות?

לקיחת הלוואה לכיסוי חובות יכולה להסתמן כמו האופציה הנגישה ביותר, האופציה שיכולה לתת לכם מעט אוויר בצורה המיידית ועם הכי פחות משאבים מצדכם – אך האם מדובר גם באופציה החכמה ביותר? מומחים בתחום הכלכלה מכל העולם מתחבטים בשאלה, האם צריך ומומלץ לקחת הלוואה לצורך כיסוי של חוב או מינוס קיים? אז בואו תשימו סוף לשאלה פעם אחת ולתמיד!

הלוואה לכיסוי חוב – מומלץ או לא מומלץ?

מבולבלים

לפני שאתם שוקלים את הצורך בהלוואה, עליכם לנסות להבין עד כמה המינוס או החוב הוא מסוכן עבורכם – במידה והוא לא ממש מסוכן ותוכלו להשאיר אותו במצבו הנוכחי עוד תקופת זמן – זאת בהחלט אופציה שאתם צריכים להעדיף על פני לקיחת הלוואה נוספת.

מציעים לכם הלוואה בתנאים שאסור לפספס? זאת בהחלט יכולה להיות אופציה מעולה לכסות את החוב וההלוואה הנוכחית, ולהרוויח הלוואה בתנאים מעולים שאולי יצליחו להוציא אתכם מהבוץ שנכנסתם אליו. אך כמובן שלפני שאתם לוקחים כל הלוואה נוספת, תבדקו את האותיות הקטנות ותהיו בטוחים כי ההלוואה החדשה לא תתברר בסופו של דבר כהלוואה רעה יותר מאשר ההלוואה הנוכחית.

הלוואה לכיסוי חובות

ואלמנט שלישי ואחרון יעסוק בשינוי דפוס ההתנהגות שלכם! אם נכנסתם לחובות כנראה שמשהו לא מתנהל כשורה בהתנהלות שלכם ובהוצאות, ולכן אם לא תשנו את דפוס הפעולה שלכם ככל הנראה לא תצליחו להוציא את עצמכם מהמצב שנכנסתם אליו. ברגע שתצליחו לשנות את דפוס ההתנהגות שלכם מבחינת ההוצאות והבזבוזים, ותצליחו להטיב מעט את תנאי ההלוואה והחוב אליו נכנסתם – לא מן הנמנע כי מהר מאוד תעלו על דרך המלך ותצליחו להרוויח הרבה יותר מאשר אתם מוצאים דבר שיוביל אתכם בסופו של דבר לכיסוי כל החובות והמינוסים אליהם נכנסתם.

קיראו גם: מתי נזדקק להלוואה של 100 אלף ש"ח?

כתיבת תגובה

תפריט נגישות