האם משתלם לבצע אחסון דירות?

שירותי אחסון יכולים להתאים לבעלי דירות ולהציע עבורם יתרונות משמעותיים. במאמר הבא נסביר מה כולל השירות וננסה להבין מתי הוא משתלם

שירותי אחסון ניתנים על ידי חברות המתמחות בענף הלוגיסטיקה. על מנת להציע שירות מן הסוג הזה צריכות חברות להפעיל צי מכולות, שטחי אחסון ומרכזים לוגיסטיים פתוחים ומקורים. היתרון מבחינת בעלי דירות הוא היצע הרחב של שירותים ולכן גם מחירים אטרקטיביים, אך החיסרון הוא שלא כולם יודעים מה לבדוק.

הדרך להתגבר על הפער היא לברר האם משתלם לבצע אחסון דירות לפי הפרמטרים הבאים:

א. תקופת האחסון – האחסון משתלם במידה ומדובר על תקופה ארוכה. ככל שהתקופה ארוכה יותר, כך מחיר האחסון ליום יירד. מומלץ לבצע את האחסון אם מתכננים נסיעה ארוכה לחו"ל, רילוקיישן לצרכי עבודה וכן הלאה.

ב. נסיבות – יש נסיבות מסוימות שלא משאירות ברירה אלא מחייבות את השימוש בשירותי אחסון דירות. נסיבות אלו מתקיימות למשל כאשר רוכשים בית חדש מקבלן ומסיימים חוזה על דירה קיימת, אך עדיין לא מקבלים טופס 4 ומפתח. במצב כזה הפתרון הטוב ביותר הוא להעביר את תכולת הדירה לאחסון ולהשתכן אצל משפחה, חברים או בית מלון.

ג. הצעת מחיר – בסופו של דבר, כל שאלה הבוחנת האם שירות מסוים משתלם או לא תלויה בהצעת המחיר. לקוח פרטי המקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לא אמור לסרב. עליו לבצע השוואת מחירים עם חברות שונות, להתייעץ עם אנשי מקצוע ולתאם פגישת היכרות לא מחייבת. כדאי לו לבדוק מה כוללת הצעת מחיר על שירותי אחסון דירות ולוודא שיש פוליסת ביטוח לתכולה.

בחירת שירותי אחסון ללא הפרמטר הכספי

המטרה של שירותי אחסון היא להציע עבור לקוחות פרטיים ובעלי דירות את ההגנה האופטימאלית על הציוד והתכולה. הדרך לעשות זאת היא להפקיד על רמה גבוהה של תחזוקה בתוך המכולות, על הדברה תקופתית ועל אבטחה מסביב לשעון. רק חברה המסוגלת לעמוד בסטנדרטים הללו ראויה לשמור על תכולת הדירה ועל מוצרי חשמל, רהיטים או פריטים יקרי ערך.

אין ספק שבחירת שירותי אחסון ללא פרמטר כספי עשויה להיות פשוטה וקצרה יותר. במקרה כזה רצוי לבצע את הבחירה לפי איזורי מתן שירות, חוות דעת וניסיון מקצועי של החברות העוסקות בתחום. המחיר עצמו תלוי בגודל המכולה וכמות הציוד שמתכננים להכניס לתוכו, אך ניתן לחסוך חלק מההוצאות. הכל תלוי בצרכים של הלקוח ובתקופה בה הוא מתכוון להשתמש בשירות.

לסיכום, משתלם לבצע אחסון דירות לתקופות ארוכות ובנסיבות מסוימות גם אין ברירה אלא לפנות לחברות המתמחות בענף הלוגיסטיקה. אפשר גם להשתמש בשירות הזה כאשר מקבלים הצעת מחיר אטרקטיבית שקשה לסרב לה. יחד עם זאת, יש להשקיע לפחות כמה ימים בהשוואה בין שירותי אחסון ולבדוק את רמת התחזוקה והאבטחה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות