הגדלת חזה – כל מה שרציתם לדעת

ניתוח הגדלת חזה הינו ניתוח שנועד בכדי להגדיל את נפח השדיים על ידי הכנסתם של שתלים מסיליקון אל החזה. ניתוח זה הינו הנפוץ ביותר במדינת ישראל שהרי הוא מהווה פיתרון פשוט יחסית לבעיה גופנית בפיזיולוגית שנשים רבות רוצות לשנות. חזה יפה ושופע גורם לרוב הנשים להרגיש מושכות ומלאות ביטחון עצמי.

 

כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה, טכניקות לניתוח הגדלת חזה השתכללו וניתן למצוא מגוון גדול של שתלים שונים המתאימים לכל מועמדת באופן אישי ובהתאם לנתוניה, כך שהתוצאות של הניתוח מאוד טובות. ניתוח הגדלת חזה ניתן רק לנשים שבריאותן תקינה וששדיהן עברו את תהליך התפתחותם, דהיינו, לאחר גיל 17.

לפני הניתוח הגדלת חזה

לפני כל ניתוח להגדלת חזה, התהליך הינו ארוך. בתחילה יש על המועמדת להיפגש עם המנתח שיבצע בשדיה בדיקה וישמע מה הציפיות שלה מהניתוח. (מה הגול הרצוי, רק הגדלה או הגדלה+הרמת החזה ועוד). עוד בפגישה, המנתח יסביר למועמד בדיוק מה ההליך הרפואי, מה תופעות הלוואי ומה הסיכונים ואם יחשוב כי אינה זקוקה לו באמת הוא ימליץ לה לא לעבור את הניתוח.

כמו כן, על המועמדת יהיה לעבור עוד מספר בדיקות רפואיות לפני הניתוח שכוללות בדיקת דם, בדיקה כירורגית לשד ועוד שלבסוף תוכל לקבל את הזימון ליום הניתוח.

תהליך הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה אורך בין 1-2 שעות ומתבצע בכך שהמנתח מבצע חתך בתפר בו החזה נפגש בשד או לחלופין חתך בבית השחי ואז יוכל המנתח להרים את רקמת השד ולהחדיר את השתל המיועד בכל שד שימורכזו מתחת לפטמות. לסיום, המנתח יתפור את כל אזורי החתך וחובש את השדיים.

תופעות לוואי והתאוששות לאחר הגדלת חזה

ביומיים הראשונים לאחר הניתוח תופעות הלוואי יהיו בעיקר כאבים שירככו באמצעות משככי כאבים ובנוסף תהיה גם עייפות רבה. לאחר כ48 שעות המנתח יסיר את החבישה מהשדיים ויהיה על המטופלת ללבוש חזייה אורטופדית מיוחדת שתתמוך בשדיים לכמה שבועות.

התפרים יצאו מאליהם לאחר כשבוע מיום הניתוח.

הצלקות מניתוח הגדלת חזה מאוד ברורות וגדולות בתחילה, אך לאחר מספר חודשים יהיו מטושטשות וכמעט בלתי נראות לעין.

כמו בכל ניתוח שהוא, גם בניתוח להגדלת חזה ישנם סיכונים וסיבוכים אפשריים כגון: דימום, זיהומים ועוד. לכן, מומלץ מאוד לבחור במנתח מיומן וותיק שיבצע את הניתוח על הצד הטוב ביותר וברמה המקצועית ביותר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות