הגודל כן קובע: הכירו את חתונות בוטיק באזור השרון

לכאורה, הפקת אירוע החתונה היא הפקה פשוטה למדי: זוג מאוהב שרוצה לממש את אהבתו, קהל של אורחים נרגשים שרוצים להיות עדים לרגע המיוחד הזה וגם אולם אירועים בשרון שיארח אתכם ביום המיוחד שלכם. מה קורה בפועל? ענף החתונות לא מפסיק להמציא את עצמו, וכך בכל עונת אירועים עולים טרנדים חדשים שמצטרפים לאלו הקיימים. על הזוגות המאורסים לבחור את קונספט האירוע החביב עליהם, אך מסתבר כי לא כל כך פשוט להגיע להחלטה. על חתונת הבוטיק כבר שמעתם? הגיע הזמן להכיר:

 

בחתונה שלכם אתם כן מכירים את כולם

חתונת הבוטיק האינטימית מבוססת על כלל פשוט: כמה שפחות מוזמנים. באירוע אינטימי שבו כמות המוזמנים שלכם לא עולה על 200 אורחים, אתם דווקא כן מכירים את כולם. אולמות אירועים בשרון מארחים כיום אירועים קטנים שכאלו שהמטרה שלהם היא לאפשר לזוג המאוהב לחגוג עם האנשים הקרובים אליו באמת. אירועי החתונה יודעים לא מעט פוליטיקות בכל הקשור להזמנת האורחים, כך שהשאלה הנשאלת היא איזה אירוע אתם הייתם רוצים: עם מעט אורחים שאת כולם את מכירים או אירוע רב משתתפים המבוסס על מכרים של הורים, קולגות רחוקות ושכנים מהקומה מעל?

 

תקציב גבוה לאירוע? לא במקרה הזה

הגודל כן קובע מסתבר שכן הוא משפיע על מחיר האירוע שלכם. אם המגמה שלכם באירוע החתונה היא חסכונית יותר ואתם רוצים להוציא כמה שפחות כסף, אירוע הובטיק הוא לגמרי בשבילכם. אולמות אירועים בשרון מתמחרים את עלות האירוע על פי כמות המוזמנים שלכם. המשוואה? די פשוטה: אירוע עם יותר מוזמנים עולה לכם יותר. אירוע עם מעט מוזמנים? עולה פחות. הרבה פחות.

 

הפקת אירוע פשוטה הרבה יותר

למרות שצוות מנהלי האירועים של אולמות אירועים בשרון ידאג להצלחת האירוע שלכם, גם עליכם לקחת חלק בהפקתו. בעת שיש לכם אירוע עם מעט מוזמנים, אתם עובדים הרבה פחות. כך לדוגמא עם סידורי השולחנות: אירוע גדול יצריך מכם כמה שעות טובות לארגון הושבת המוזמנים, בעוד סידור השולחנות עבור אירוע אינטימי קטן מצריך מכם מעט זמן. באירוע האינטימי אתם ללא ספק עובדים פחות ונהנים יותר!

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות