הולכים על בטוח: כך היא תבחר לעצמה את טבעת האירוסין

מצד אחד ישנן טבעות אירוסין זהב צהוב שהמון נשים אוהבות והיו שמחות לקבל, אך מצד שני ישנן גם נשים שאוהבות טבעות מזהב לבן. המון גברים מוצאים את עצמם מבולבלים ולא באמת יודעים איזו טבעת להעניק. לשמחתכם, ישנן כמה דרכים שיובילו אתכם אל הטבעת האחת:

 

הצצה משותפת בקטלוג הטבעות האינטרנטי

ישנם הזוגות שעבורם הצעת הנישואין, בחירת הטבעת ואירוע החתונה, הם אירועים זוגיים שכדאי לחבק אותם ולהפיק מהם כמה שיותר כזוג. הזוגות הדבקים ברעיון זה, למעשה לא תוחמים את הצעת הנישואין להצעה המגיעה מהגבר, אלא הופכים אותה לעוד צעד משותף שעושים ביחד אל עבר החיים המשותפים. אם כן, הגבר נשאר זה שמעניק את הטבעת לבחירת לבו, אך בחירת הטבעת מבוססת על החלטה משותפת. כך לדוגמא, יכולים בני הזוג לעיין בקטלוג הטבעות ולבחון דגמים של טבעות אירוסין זהב לבן, מהם תיבחר טבעת אחת.

 

"אהובתי, מה את חושבת על הטבעת הזו?"

אתה רוצה להציע את הצעת הנישואין בהפתעה אך אתה מרגיש שאתה חייב לקבל מידע על טעמה האישי של האחת שלך? תוכל לקבל את המידע ממנה באופן ישיר. לדוגמא, תוכל לספר לה כי ידיד מהעבודה מעוניין להציע נישואין לבת הזוג שלו, והוא מתלבט איתך על טבעות. תוכל להציג בפניה כמה דגמים של טבעות אירוסין זהב לבן שאתה בעצמך התלבטת עליהם, ולשמוע את חוות דעתה. כך, תוכל לקבל מושג אודות טעמה האישי, מה היא אוהבת יותר ומה ממש לא מדבר אליה.

 

וכך ביחד, ממש במקרה, הגעתם אל חנות התכשיטים

הגברים הנועזים יותר שמחפשים גם דרך מיוחדת להציע את הצעת הנישואין, המון פעמים עושים זאת גם בדרך מקורית במיוחד. אתה רוצה גם להציע נישואין בדרך מפתיעה וגם להבטיח כי הטבעת שתעניק תהיה הטבעת המושלמת? תוכל להגיע עם האחת שלך אל חנות תכשיטים, להציע לה נישואין בחנות ולבקש ממנה כעת לבחור את הטבעת המושלמת עבורה. ההמלצה במקרים שכאלו היא לתאם מראש עם חנות התכשיטים על מנת שתוכלו לקבל שירות אישי וייחודי.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות